23 Aralık 2010 Perşembe

son deneme

yeni yıla 8 gün kala bende planlarımı netleştirdim
yeni yıla evde oturarak gireceğim hemde yalnız yani annem ve babamla
ilk defa böyle bir doğumgünü yaşayacağım
böyle olmasını da ben istiyorum aslında ablamın yanına gidebilirdim ama yanımda arkadaşlarım olmayınca orada da sıkılıcağım öyle hissediyorum
ablamı da arkadaşlarını da çok seviyorum ama belki de burada olmam daha iyi olacak

bi de muğla teklifi aldım
buradaki yeni arkadaşım sevgili irem beni muğladaki abisinin yanına çağırdı
benim için plan bile yapmış yavrum
ama oraya da gidemeyeceğim şimdilik buna karar verdim
D. de istanbul'a çağırdı
yani anlayacağınız bayağı bi teklif aldım
kendi nursuzluğumdan yani :)
eğer üniversitede olsaydım bu teklifleri değerlendirebilirdim ama ne yazık ki evdeyim
sınava da 94 gün kalmış
geri sayımlara yine başladık aslında bu beni daha çok heyecanlandırıyor
heyecanlanmayı da seviyorum saya saya bunu da bitireceğim inşallah

sınıfıma da çok alıştığımı hissediyorum
hatta haftaya 2010 a veda partisi yapacağız bol bol mercimek köftesi ve sarma yiyeceğiz
şimdi de esra erol'u izliyorum oh tam ev kızı oldum yaşasın (!)

3 yorum:

  1. ya be esra'ya pek bi' kapıldın sen. :p sanki tarzın değil.

    YanıtlaSil
  2. defter'im sorma ben bile tanıyamıyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  3. Bence büyülü bir masalın dışında kalmak yalnızlığın ta kendisidir desem ne dersiniz?

    Bir video ve düşüncelerimi benimle paylaşırsanız sevinirim. Öndens buyurun bizde patlemış mısır da var. Yanında da güzel demlenmiş çay da jkramımız olur size...

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil