8 Aralık 2010 Çarşamba

bu hafta her şey çok güzel gidiyor çok şükür :)
pazartesi günü uzun bi aradan sonra cengizle görüştüm bi 5 ay olmuştur heralde
dün de deneme sınavım vardı istediğim puanı alamasamda hedeflerime yaklaşmış olmak beni mutlu etti
annemin söylediklerine kulak asmamamında bunda çok etkisi var tabi

ve ve ve bugün de sevgili arkadaşım D.geldi
henüz görüşemesek de aynı şehirde olduğumuzu düşünürken bile mutlu oluyorum
yarın dersaneye gelecek eski günlerdeki gibi beraber olacağız
tek fark ben bi haftaiçi öğrencisi o üniversite öğrencisi :)
üniversite insanı nasıl değiştirir bizim için güzel bir örnek

haftasonuda ezgim gelecek
onunla da görüşmeyeli 3 hafta olacak,bu bizim için bayağı uzun bi süre
o yüzden değmeyin keyfime

bu arada saçma rüyalarımda tam gaz devam ediyor
dün gece fatmagülümsü bi haldeydim ne alakaysa ıyy korkunçtu
geceleri ders çalıştıktan sonra can sıkıntısından fena halde dizilere sarmış durumdayım
ve de yemek yemeye,yaşasın yemek yemek yaşasın gelen kilolar :)

3 yorum:

  1. Biraz da yemek bulamayan aç somalilileri düşünmelisin.. O zaman kilo almassın..

    YanıtlaSil
  2. gece can sıkıntısından sardığın yemeklerde bu rüyalara sebep olabilirmi acaba :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  3. profösör ; o aklıma hiç gelmemişti çok haklısınız

    hemera ; olabilir mi acaba valla olabilir :)

    YanıtlaSil