26 Aralık 2010 Pazar

büyümek

bugünlerde büyüdüğümü biraz daha iyi anlamaya başladım
bunun tek sebebi tabi ki doğumgüne az kalmış olması değil
çok saçma ama bunu diziler daha doğrusu karakterleri anlatıyor bana
eskiden bi film izlediğimde hoşuma giden oyuncuları araştırırdım acaba kaç yaşlarında diye
bunun en güzel örneği : ozan doğulu
onu ilk defa alıcı gözle incelediğimde 12 yaşındaydım hemen incelemelere başladım ben 20-25 arasında diye hayal kurarken 1972'li olduğunu öğrenmiştim
aramızda 20 yaş vardı yuh demiştim ya bu adam yaşlı ya da ben küçüğüm
ama günümüze baktığımzda yine bi örnek verecek olursak öyle bir geçer zaman ki'nin mete'si yani aras bulut iymenli 1991 doğumlu hatta ağustos ayında doğmuş aramızda 4 ay var
geçmiş yıllardaki gençler şimdi anne-babaları oynuyor

ve ben kendimi hala çok küçük hissediyorum
bir şey olduğunda anlamsız tepkiler veriyorum hala bazı şeyleri ağlayarak kapatacağımı sanıyorum
ama ne yazık ki artık bunlar işe yaramıyor
çünkü ben koskoca bir kız oldum
verdiğim bazı kararların arkasında durmalıyım
zırt pırt karar değiştirmemeliyim,hayatımı değişterecek olaylar üzerinde iy düşünmeliyim
en son ki deneme sınavında 46 puan yediğim kız için bi patlama olsa da ölse diye düşünmemeliyim
artık düzgün şeylerde kıskançlık krizlerine girmeliyim o düzgün olan şeylerde tartışılır tabi ki
ve o şom ağzımdan çıkacak sözlere de dikkat etmeliyim
çünkü ben artık büyüyorum

3 yorum:

  1. Sen derslerini ihmal etme yeter. Gerisi takduri ilahi. Ne kadar büyüsek de içimizdeki çocukluk ruhu duruyor. Ben hala anneme takılıyorum.

    Bu arada benim çıocukluğumdan bir kesit öykü var eğer merak ediyorsan, bir kahve ısmarlarım sayfamda..

    "Karıncalar yaz gününde yan gelip yatabilir mi? Yatamaz. Eğer yatarlarsa başlarına neler gelir? Bunun cevabı, Profösör'ün çocukluk anılarında.."

    YanıtlaSil
  2. aynı duygular ve durumlar içinde olduğuzmuzu farkettim.bende büyümek fakat büyüyememek mevzunu böyle dizi oyuncularının yaşları gibi alakasız bir noktadan yakalamıştım.
    ha bide şey var;
    -bizim sınıftaki bilmemnegül nişanlanmış lann!
    --olum yan sınıftaki çoklazımgül ün bebee olmuş o ne ki.
    -hade beeee!
    --tabbe haftasonu da sendeeksikkalgül ün düğününe gidiyoruz sende gelcekmişsin.
    -hmm!?!
    şeklindeki diyalog :)

    YanıtlaSil
  3. profösör ; memnuyetle :)

    anna molly ; isimlere hayran kaldım öncelikle bunu belirtmek istiyorum :) geri kalanına kesinlikle katılıyorum yaşlandık mı ne :P

    YanıtlaSil