21 Aralık 2010 Salı

mutluluk yakın,yarından yakın

bugün 21 aralık yani en uzun gece yani kış mevsiminin resmi olarak başladığının göstergesi
psikolojikman olma olasılığı yüksek olsa da en uzun geceyi hissediyorum sanırım
belki oğlak dönencesinde olsaydık her şey daha farklı olurdu
insanların nerede doğdukları o kadar çok şeyi etkiliyor ki
dilimizi,dinimizi,kültürümüzü

sanırım ben iskandinav ülkelerinde doğmak isterdim
sanırım bembeyaz biri olurdum o zaman güneş görünce mutlu olurdum
tatilde sıcak yerlere gitmek için hayal kurardım
büyük ihtimal üniversite sınavına çalışıyor olmazdım bu zamanlar
bilmem kaçıncı kez osmanlı'nın yükselme dönemiyle ilgili testler çözmezdim
her gece yattığımda türkçeden şu kadar matematikten şu kadar net yapsam şu puanı alırım diye düşünüp durmazdım
her şey daha farklı olurdu işte
hayallerim,umutlarım ve ben
belki bu kadar yeteneksiz de olmazdım
2 sene voleybol takımında oynayıp servis atamayan,kros takımında 52 kişi arasından 26.olan biri olmazdım
yabancı dillere karşı acayip bi yatkınlığım olurdu belki
hatta ve hatta incecik belli biri bile olabilirdim

ama ne yazık ki bu vasıfların hiçbirine sahip değilim
kuzey yarım kürenin orta kuşağında doğmuş biriyim ve osmanlı buralara hakim olduğu için bunları bilmek zorundayım
ve yetenekli değilim şarkı bile söyleyemiyorum
balık etliyim de
kısacası ben bambaşka biriyim

4 yorum:

  1. İşte bir öss zede =) 21 Aralık bilgisiyle başlayan sevilesi post =) Ama Bendiscim yorum için teyid zımbırtısını kapatman bi güzel olur hani=) Çünkü inan Yorum Gönder dediğin an karşına öle bir engel çıkması çok pis kötü fena =)

    YanıtlaSil
  2. Ezgi* ; evet öss zedeyim kahretsin :)
    teyid zımbırtısını da anlayamadım ama bi bakayım neymiş o sağol söylediğin için

    YanıtlaSil
  3. hangimiz istediğimiz vasıflara sahibiz ki :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  4. hemera'm ; çok haklısın,insanoğlu nankör biraz kabul ediyorum bende nankörüm :)

    YanıtlaSil