1 Aralık 2010 Çarşamba

hoşgeldin aralık :)

geçenlerde yine paragraf çözerken yine çok güzel bikaç cümle aklımda kaldı ve yine sizlerle paylaşıyorum
-doğal olarak hiç nesnel olarak yazılan bi günlük okumadım ama sevgili günlük yazarları bu kadar da öznel olmayın,kendinizi bu kadar da yerden yere vurmayın

bu cümle bana o kadar doğru geldi ki anlatamam
kendi yazdığım günlüklere baktığım zaman ya da blogtaki yazılarıma baktığım zaman sürekli bi ahlanma,vahlanma içindeyim
hep suçlu benim,sanırım insanın kendi üstüne gitmesi daha kolay geliyor
belki de bizim istediğimiz budur :
-yine aynıyım,hala salak gibi davranıyorum diyen birine
hemen karşı çıkılması,içini rahatlatılmasıdır çünkü başka birinin bunu söylemesine ihtiyacımız vardır

neyse bugün ben bundan bahsetmeyecektim :)
bugün 2010 yılının son ayına girmiş bulunuyoruz
aybaşlarını seviyorum,içimde sebebini hala anlamamış olsam da garip bi sevinç,mutluluk oluyor
sanki her yeni ay bana yeni birşeyler getirecekmiş gibi hissediyorum
ama aralık aylarını daha bi ayrı seviyorum
bunun en önemli sebebi aralık ayında doğmuş olmam sonu ama olsun (31 aralık) :)
kış aylarına giriş olmamızda ayrı bi heyecan uyandırıyor bende
kış mevsimi = ders çalışma mevsimi demek benim için
ders çalışabildiğim oranda vicdanım daha sessiz olacağı için bende daha mutlu olacağım
kısacası aralık geldiği için sevinçliyim
inşallah uğurlarken de bu kadar sevinçli olurum :)

5 yorum:

  1. Aralık bitiyor, yeni yıla giriyoruz. Yeönis yıl demek,yeni bir heyecan demektir.

    YanıtlaSil
  2. profösör ; kesinlikle katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ay başlarını ben de severim.Sebep arama,bize bahane gerek. :)

    YanıtlaSil
  4. hahah doğru söylüyorsun defter :)))

    YanıtlaSil
  5. Bir kahve içmeye buyrun derim ben. Belki naif bir öykü anlatırım size tanıdık olduğunuz hayattan...

    YanıtlaSil