24 Aralık 2010 Cuma

bana bir sor


2010'un son günlerini güzel geçirsem dişi kıracaktım zaten
bıktım arada kalmaktan
halamlar zor günler geçiriyorlar maddi açıdan
ablam da kuzenimin kafası dağılsın diye eskişehir'e çağırmış yılbaşı için
iyi dedim bende jet bi kararla bende gelirim zaten
10 saatlik yolu tek başıma gitmemiş olurum diye düşündüm

yarın biletleri almaya karar vermişken sevgili ailem yine konuşmaya başladı
daha doğrusu sevgili annem
o da haklı kazanamadım ya ben,eğlenmeye gezmeye ihtiyacım yok
çünkü ben aklı başına dank etmiş bi kız gibi davranmıyorum
ben ders almıyorum,doğru düzgün çalışmıyorum bile
herkes yılbaşı tatilini güzelce yapabilsin diye dersanede cuma gününü tatil yapmış
tam her şey yoluna giriyorken ya da girmesi için çabalıyorken bir şey oluyor içimdeki tüm istek gidiyor
böyle durumlarda kendime daha çok kızıyorum
bunların tek sorumlusu benim çünkü
bu yılın daha farklı geçmesi de benim elimdeydi ama ben bunu başaramadım
artık hayal de kurmaktan vazgeçiyorum çünkü artık hiçbir işe yaramıyor

2 yorum:

  1. biraz kendinizi rehet hissedin. Anneler de çok hassas oluyor. Senin de dinlenmeye gereksinimin var. Osmanlıda merkeplere bule tatil varmış. Haftada iki gün. Eğer sahibi merkebi çalştğrğrsa tatil gününde o zaman akçe cezası ve hapis verilirmiş.

    YanıtlaSil
  2. profösör ; ne güzel şeymiş bu

    YanıtlaSil