17 Aralık 2010 Cuma

bugün güzel bir gün
sabahtan kendime izin verdim gitme bugün dersaneye uyu dedim içimden
ama inat gibi sabahın 8in de telefon çalmaya başladı
ablam gelmiş,karşılamaya gidecekmişmişiz

kahvaltı falan yapıp biraz oturduktan sonra dışarı çıktık
nereye veli toplantıma :)
umuyorum ki son veli toplantımdı bugün olan
annemle ablam gitti,şimdiye kadar kötü bir şey duymadım öğretmenlerimden çok şükür ama yine de her zaman heyecanlanırım böyle durumlarda
öğretmenlerin kötülemese de memnuyetsiz annem kesin kötülerdi
ama yanında ablam olması iyi oldu bu sefer yerden yere vuramadı beni
canım öğretmenlerim çok güzel şeyler söylemişler
özellikle tarih öğretmenim eğer zamanı olduğunu bilsem stajer olarak yanıma alacağım demiş
inanılmaz sevindim
geçen yıl bi talihsizlik yaşadığımdan bütün öğretmenlerim hemfikir bunca laftan sonra sanırım annemde hem fikir olmuştur

bugünün bi başka güzel yanı da ezgim'in gelmiş olması
çok bunalmış gideli daha 5 gün olmuştu
bu kadar çabuk geleceğini tahmin etmemiştim o yüzden bir bakıma sürpriz oldu bana
kısacası mutluyum işte,şimdilik her şey yolunda gidiyor en önemlisi huzurlu
nereye gidersem gideyim hep güleryüzle karşılanıyorum bunu görmek ve hissetmek çok güzel...

3 yorum:

  1. veli toplantılarından oldum olası nefret etmişimdir :) umarım günlerin hep böyle mutlu biter :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  2. Benim serüvenim bir rüyaya tutsak kaldı bu gece..
    Kalktım bu sabah aynaya bakındım. Rüyam gerçek olmuş;

    Devenin dellal
    Pirenin berber
    Ben dedemin beşiğini sallar iken,
    Aşık olmuşum.

    Masal bu ya
    Padişahın kızını seven
    benmişim.

    Ben bir kel
    Ben bir keleş
    Ben bir şaplak
    keloğlanmışım.




    Not:
    Muharremin mübarek ola..
    Bereketli, bol aşureli günler ola..

    YanıtlaSil
  3. hemera'm çok teşekkür ederim hepimizin inşallahhhh :)

    profösör ; sizinde muharrem ayınız mübarek olsun rüyanızı benimle paylaştığınız için sağ olun :)

    YanıtlaSil