14 Aralık 2010 Salı

bütün türkiye kara kışla boğuşurken bizim kara kışımız 1 gün sürdü nedense
bu sabah dersaneye giderken sarıp,sarmaladım kendimi sadece gözlerim açık kalacak biçimde
ben sanıyorum çatılar uçuyor falan bi çıktım yaprak oynamıyor
hoş ağaçlarda yaprak kalmamış ama olsun
bikaç adım attıktan sonra terlemeye başladım
sonra şansıma ne diyim bilemedim, iyi ki bi kışı seviyorum dedim
cumartesiden beri çok daha fazla yumuşak bi hava yaşıyoruz hadi hayırlısı

kitapçıların önünden geçerken camekanlarda 2011 ajandaları geldiğini okuyordum ama hiç inceleme fırsatım olmamıştı
bugün bikaç yere gittim yeni günlüğümü bir türlü beğenemedim
alt tarafı tarihler yazacak farkındayım ama 365 gün yanımdan ayırmayacağım bi defter için daha farklı bi arayışlar içerisindeyim
hissediyorum 2011 yılı benim yılım olacak

şimdiden daha ilk günün kararsızlığını yaşamaya başladım
yıl sonu yani 31 aralık benim doğumgünüm ablam eskişehir'e çağırıyor
bi yandan gitmek istiyorum bi yandan da ailemle geçirdiğim son yılbaşı olacak onlarla beraber olmak istiyorum
neyse daha 17 gün var belki ailecek eskişehir'e gideriz o en mantıklısı :)

2 yorum:

  1. Küçük bir ajanda almalısın. Çantaya sığmalı.. Ben 10x15 ebadlarında ajanda kullanıyorum. Üstelik İstanbul barosu'nun ajandası. Hukukçu olmasam da benim ruhum hukukçu..

    YanıtlaSil
  2. profösör ; benim de :) tavsiyenizi dikkate alacağım...

    YanıtlaSil