19 Aralık 2010 Pazar

acınılası hal

gayet eğlenceli günler geçirdiğimi düşünüyordum ta ki dün duygu'nun yazısını okuyana kadar
o kadar çok boşa zaman harcıyorum ki
bunu sizinde anlamanız için bi haftamı anlatmaya karar verdim
bakınız ibretlik yaşam

pazartesi günü dersane olmadığı için 10 gibi kalkıyorum kahvaltıyı müge anlı eşliğinde yapıyorum
sonra fox tv 'yi açıp Su Gibi'yi izliyorum
onlarla oyalandıktan sonra ders çalışmaya başlıyorum bu aralar denemelere yoğunlaştığım için deneme çözüyorum
dışarı çıkmam gerekiyorsa çıkıyorum
sonra 4 gibi esra erol'u izliyorum garip bir şekilde bundan mutluluk duyuyorum
izlerken 'ay paravan açılıyor,ay beğenecek mi acaba' gibi tepkiler veriyorum
sonra babam geliyor adam ntv ' yi açıyor malum haber falan izleyecek ben kumandayı vermiyorum
-baba bi dur cüneyt bey in karar anı var diyorum
babam sesini çıkarmıyor,inanmak istemiyor heralde
6'dan 8 buçuğa kadar ders çalıştıktan sonra pazartesi günü hangi dizi varsa onu izliyorum
ezel,küçük sırlar,karadağlar hiç fark etmez
diziler bittikten sonra uykum yoksa bi kaç saat daha ders çalışıyorum eğer varsa uyuyorum

geldik salıya
4e kadar dersanede oluyorum etüt,ders,soru sormalar
sonra eve gelip yine esra erol izliyorum
6-8.30 arası ders çalışıyorum
salı gecesi öyle bir geçer zaman ki'yi izliyorum,uyku durumuna göre gece yapılanlar değişiyor

çarşamba,perşembe,cuma da hep aynı
sadece diziler ve evlenmek isteyen kişiler değişiyor
ben yine kitaplarımla televizyon arasında mekik dokuyorum

cuma,cumartesi ve pazar günleri biraz daha değişik oluyor
dersane yok evdeyim
genelde annemle tartışıyoruz
-bendis sesimi çıkarmıyım diyorum ama dayanamıyorum anladın sen değil mi?
-anladım anne çalışıyorum ya da çalışacağım

bir haftamı daha önce böyle düşünme şansım olmamıştı
benim için bu sıralar değişik olan tek şey aldığım yeni denemeler
daha önce çözmediğim türde sorular var
işte böyle şimdi siz karar verin ibretlik mi değil mi?

3 yorum:

  1. off aynı durumdayız.tek farkımız senin ilk senen ben kıdemliyim.geçenlerde esra erolu izlerken 'kendimi hiç esra erol izlerken hayal etmemiştim yaa!' deyince geberdiler gülerken:)

    YanıtlaSil
  2. anna molly ;üzülerek söylüyorum ki ben de kıdemliyim :)

    YanıtlaSil
  3. Televuzyona fazla kaptırmayınskendinizi.. Kafanız karışmasın. Biraz da spor yvapın.. Yürüyüş yapıp ter atın. Zihniniz açılır.

    YanıtlaSil