15 Aralık 2010 Çarşamba

öyle bir geçer zaman ki ki ki

bugün dersaneye gittiğimde konuşulan tek konu 'öyle bir geçer zaman ki'nin dün geceki bölümüydü
hatta kendimizi o kadar kaptırmışız ki ilk ders felsefeydi ahlak felsefesi olayına carolinmiş aylinmiş bütün dersi konuşarak geçirdik

gerçekten ilk bölümden beri severek ve beğenerek izliyorum bu diziyi
ama dünkü bölümü kadar etkilenmemiştim sanırım
resmen titreyerek izledim
ahlak kurallarına göre carolin ahlaklıymış yani kitaptaki kurallarına göre
bana bir dizi değil de gerçek yaşammış gibi geliyor yaşananlar
babama sürekli ali gibi yapmayasın sakın diyorum,babam da bi hayli içlenerek izliyor ikimizde ali'yi yerden yere vuruyoruz mete'yi ve ahmet'i seviyoruz
her hafta heyecanla bi sonraki bölümünü bekliyorum

sınıfta bunları söylediğim zaman bana sen ne ara ders çalışıyorsun diyorlar
sanırım uzaktan 21 saat ders çalışan biri gibi gözüküyorum
dizi izleyerek ankara hukuk'a gideceğim
evet evet bende öyle düşünüyorum

8 yorum:

  1. dizi hakketen müthiş!.. bence bölümler ilerledikçe daha çok içine çekiyor izleyiciyi.. ali kaptan'a yükselen feryat-figan bizdede var.. annem bile küfür ediyor! mete'nin olduğu sahnelerde nefes almayı unutuyoruz desek yeridir.. bu çocukta iş var :)

    YanıtlaSil
  2. s'ius ; kesinlikle hem yetenekli hem zeki uçak mühendisliğinde okuyormuş :)
    bakalım ilerleyen günlerde daha neler olacak

    YanıtlaSil
  3. türkiyede dönen saçma dizi furyalarından sıyrılmış izlenebilecek nadir dizilerden:) ve bencede metedeki rol yeteneği de gerçekten etkileyici ki bizimkilerin gözleri doluyo hep.

    YanıtlaSil
  4. 21 saat ders çalışmalısın Bendis cık cık cık =))

    YanıtlaSil
  5. sinek valesi ; kesinlikle katılıyorum çok içten,samimi geliyor bu dizi :)

    Ezgi* ; kırılıyorum ama :)

    YanıtlaSil
  6. Kafam karıştı bak şimdi. Ben de İstanbul hukuk düşlerken, sen Ankara Hukuk düşlüyorsun. Seviniyim mi, üzüleyim mi?

    YanıtlaSil
  7. profösör ; ne olacağını bende bilmiyorum hayırlısı neyse o olsun bakarsınız izmir olur ama gönlüm ankara'dan yana :)

    YanıtlaSil