10 Aralık 2010 Cuma

bugün 4 mevsimi birden yaşadık şehir olarak
yağmurlu,güneşli,soğuk garip bir gündü
soğuk havalara bayıldığım için güzel günler beni bekliyor
burnumun,ellerimin üşümesini,ısınmak için eve çabuk çabuk yürümeyi özlemişim


bunlar güzel olan şeyler
bunların dışında zaman geçiyor hemde hızlı bi şekilde
bu hız beni korkutuyor,geçen yılki gibi olmasından korkuyorum olacakların
annem yine konuşmaya başladı
aslında o da kendince haklı ama boğuluyorum
kavga ederek de çözülmüyor olanlar,geçen yıl denedim elime bir şey geçmedi
2 hafta sonra dersanede veli toplantısı var
şimdiye kadar hiçbir veli toplantım kötü geçmedi tabi bu kötülük hocalar ve benim açımızdan
benim hakkımda kim iyi bir şey söylese annem ısrarla karşı çıkıyor
-bendis iyi verilen ödevleri yapıyor,gayet memnunuz
-ne ara yapıyor ödevleri günde en fazla bi saat çalışıyor

böyle konuşmaya başlayınca kendimden geçiyorum sinir oluyorum yani
takdir edilmek istiyorum çok mu zor bu
hep daha fazlası için mi uğraşmalıyım,yaptıklarımın bana yeteceğini düşünüyorum
tabi benim hayatım hakkında bir şey düşünmem hata
daha aralık ayında olmamıza rağmen yoruldum
deli gibi ders çalıştığımdan değil bu yorgunluk
gerçekten anneme bu konuda hak veriyorum sınav öğrencisi gibi değilim
günde 20 testi 2 saatte bitirebiliyorsam ne yapabilirim o 2 saatlik çalışmadan sonra felaket bi biçimde uykum geliyor istesem de çalışamıyorum
sonra bendis hiç ders çalışmıyor oluyor
esra erol'u da izliyorum canlı para'yı da bütün laf söyleyenlere hıh işte

4 yorum:

  1. bir klasik anne modeli daha :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  2. ah hemera'm sorma valla :)

    profösör ; memnuniyetle :)

    YanıtlaSil
  3. İnanırmısın Bendis; biz de burada sitrese giriyoruz. Bendis de bizim aileden biri gibi. İnşallah diyoruz şu sınavlar biter de arzu ettiği yere girer. Sonrası kolay..

    YanıtlaSil
  4. profösör ; çok teşekkür ederim ağlatacaksınız beni :)

    YanıtlaSil