1 Kasım 2009 Pazar

buraya yazmaya başladığımdan beri sürekli bir şikayet,bıkkınlık halindeyim.ben böyle biri değilim, olmamalıyım!!gece yatarken huzursuz yattım ve doğal olarak huzursuz,mutsuz kalktım.suçlusu kim peki?ben mi zeki mi?bunu bilsem sanırım sorunumu çözeceğim.bilmiyorum ve şuan için bilmekte işime gelmiyor galiba..
saat kaç oldu telefonuma bakmaktan kendime alamıyorum.ortalama 38 sn de bir bakıp,olmadığını görüp daha da sinir oluyorum..evet tipik aptal kızlar gibiyim.havanın soğuk olması da ayrı bir sinirimi bozuyor.az önce eve geldim ve açıkta kalan bütün tenim buz gibi.kışı sevdiğimi sanıyordum ama bulunduğum bu ruh hali herşeyimi etkilediği gibi sevdiklerimi,hissettiklerimi de etkiliyor...
ne zaman geçecek bu yeter artıkkkkkkkkkkkkkkkk
henüz kendimi anlayamamışken erkekleri anlamaktan söz ediyorum bi de.yok şöyle yok böyle en iyisini ben biliyorum ya (!)..ama şimdi sanırım tıkanma noktasındayım yada patlama..etrafımdakilere vereceğim zarardan korkuyorum çünkü sonrasını tahmin etmek güç değil:
PİŞMANLIK!!
tamam sen inatçıysan bende inatçıyım (yani başarabilirsem) malum sürekli fikir değiştiriyorum ve hemen uyguladığım için bu durumda oluyorum.benden size tavsiye benim gibi olmayın :) ve bana şans dileyin yarın böyle olmak istemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder