8 Kasım 2009 Pazar

kim ne derse desin sevmiyorum pazar günlerini..bi olayı,durumu yok duşa al otur okula hazırlan pehh
dışarı çıkmak istiyorum ama bazı teknik problemlerden dolayı evde oturmak zorundayım.sürekli anladığım birşeyi yine anladım ama yapmaktan da kendimi geri alamıyorum : olay şu ki plan yapmamak lazımmış..
ama yapılmadan da durulmuyor be blog.insan geleceğini planlamadan duramaz ki yoksa durabilir mi?yok bence duramaz :)
bugün dersaneye giderken yol boyu kendimi motive ettim dedim ki içimden seneye bu zamanlarda yatağımda olacağım yuppiii :) istediğim şehirde istediğim bölümde olmama az kaldı.

bir yandan zamanın geçmesini istiyorum bir yandan istemiyorum.ama insan sıkılıyor ya.en güzel zamanlarımız aslında en kötü zamanlarımız gibi geliyor..
neyse ben kısa keseyim bir an önce yatayım ki pazartesi olsun yeni hafta yenilikler getirsin bana :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder