12 Kasım 2009 Perşembe

boğulmak :/

bu erkekleri anlamak imkansız.sevmesen niye sevmiyorsun derler, sevsen çok sevdin boğuluyorum derler.
mesela dün bana böyle dediler.şok oldum ne diyeceğimi bilemedim.bir sorun olduğunu anlamıştım.ama o bana 'yok her zamanki halim' dedi dalga geçer gibi.sanki ben anlamamıştım sorun olduğunu.belki de üstelememem gerekiyordu ama ben dayanamadım üsteledim..sorun vardı çünkü böyle değildi...
verdiği cevabı okuyunca biraz bocaladım birkaç defa okumak zorunda kaldım ve defalarca 'nasıl yani ya? ' dedim içimden.ama sonradan anladım nasıl olduğunu.insan sevince bunalıyormuş anladım.insan sevdiğinin sevgisinden bunalır mı??
ben anlamam bu işlerden valla..safım bu konularda.güvenirim hemde çok severim gösteririm,hissettiririm hemde çok ama keşke az gösterseymişim. o zaman boğulmazmış,boğmazmışım onu...
ilk başta üzüldüm ama şimdi kırgınım ve sanırım sinirliyim azda olsa.ve bu hislere rağmen matematik sınavıma konsantre olmayı başardım ve kendimle gurur duyuyorum :)
ve sinirimi bozan bir şey daha hiçbir şey olmamış gibi davranıyor..ama ilk defa evet ilk defa konuşmak içimden gelmiyor.ben böyle olacağını tahmin edememiştim.
zaten şimdiye kadar ki hiç bir tahminim çıkmadı ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder