21 Kasım 2009 Cumartesi

allah allahhh..
blog bu erkekler ne kadar saftirik yaratıklar ya :/ vakti zamanında 'kara kedi' kodlu bir çocukla konuşuyordum.ilk konuşmamızda bana aşık olduğunu söylemişti.bende ilerde 'ay bu kız ne kendini beğenmiş biriymiş' demesin diye kibarca evet elimden geldiğince kibarca konuşmaya çalışmıştım.gel zaman git zaman bunla muhabbet bitti..bitti tekrar açtı yine bitti yine açtı..hala insanlığımı kaybetmediğim ve insanları kırmaktan hoşlanmadığım için konuştum.ama bu kadar alnıından,aptal birinide görmemiştim..
neyse birkaç gün önce yine muhabbet açmaya başladı.yok ben buna küsmüşmüyüm niye konuşmuyormuşum bak bak lafa bak kankamdı ya yada pardon sevgilim!
az önce msnde yazdı kimle konuşuyorsun tarzında bende tanımazsın dedim.sevgilinle mi dedi evet dedim.ne yani yalan mı söyleyeceğim..aman aman herif onu aldatmışım gibi triplere girdi.biz niye sevgili olmamışmışız..bende ondan hoşlandığımı belli etmişim ama sonra bir şeyler olmuş.lan oğlum sen benim hayatımda gördüğüm en itici erkeksin be!gerek fiziksel,bedensel gerek ruhsal..kodunu tam yansıtıyordu kapkara kedi gibi minik bir erkekti.benim bildiğim erkekler heybetli olur bu ne be kedi!!
ben yine insanlığımı bozmadım anlatmaya çalıştım.ben senden hiç hoşlanmadım tarzında.ne dese beğenirsiniz hayatında gördüğü en yalancı insanmışım bak bak lafa bak..
sanki ondan hoşlanmak zorundayım ben.bir de hoşlanmıyorum diye oynak oldum.ne oynaklığımı gördün be msnde iki kelime konuştuk anca o kadar..
allaha sesleniyorum burdan lütfen şu erkeklere biraz akıl versin yoksa bizde olan aklımız gidecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder