5 Kasım 2009 Perşembe

ders boş evdeyim..bugün çok boş bir gün aslında ama okulda çok ders işlenmeyecek tamam bu bizim için iyi biz sınava gireceğiz ve evde doğru düzgün çalışamadığım için bu benim için bulunmaz fırsat.ama canım eve gelmek istedi.aslına bakarsanız bu aralar canım neler istiyor anlamıyorum :(
bazen kendimden nefret ediyorum aklımdan geçen her şeyi hemen davranışlarıma bu kadar çabuk yansıtabildiğim için.bi dur bi düşün doğru mu yanlış mı,ne hissediyorsun sonucunu düşün ama yooookkk..2 saniyeliğine moralin mi bozuldu hemen suratını as sanki 5 sn sonra geçmeyecek!!dün gecede böyle yaptığım birden çok davranışım oldu.şu an ne hissediyorum peki?sadece şunu desem yeterli olacak sanırım: günde ortalama 43 kez aynaya bakan ben aynaya bakmak istemiyorum.çünkü yaptıklarım aklıma geliyor ve kendime daha çok sinir oluyorum :( keşke zamanı geri alabilmek mümkün olsa.belki ilerde olur ben yandım başkaları yanmasın..hayır yani anlam verebilsem birşey demeyeceğim istemsiz olarak ağzımdan çıkanları düşündükçe başımı bi yerlere vurasım geliyor off offf!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder