9 Kasım 2009 Pazartesi

yine aylardan kasım..

kasım ayı denilince aklımda bir sürü tarih uçuşuyor.tarih konusunda biraz (!) takıntılıyımdır beni bilen biliyor yok bilmem ne yılının bilmem ne gününde şöyle oldu böyle oldu diye konuşmaya başladım mı bir süre sonra baygın gözlerle karşılaşmaktayım :)
şuan bile bu ayla ilgili şarkı,film vs ne varsa beynimde harekete geçti..ama nedense kasım ayı bende hep bir ayrılığı,hüznü hatırlatıyor.mesela geçen yıl bu zamanlarda terk edilmiştim :) bugün arkadaşın defterine yazdığım bir notu gördüm 'bende mutlu olmak istiyorum terk edileli 8 gün oldu' yazmışım.duygulandım yaa :) şuan bana ne kadar uzak gelse de yaşadım o durumları kasım ayından,ayın 17sinden ve pazartesi gününden soğudum.ne kadar gereksizmiş şimdi anlıyorum

yapraklar dökülünce sanki ilişkilerde dökülüyor..ya da ben bahane buluyorum zaten biteceği varmış başka bir ayda olabilirdi ama yine de korkutuyor beni bu ay..bakalım bu sefer şeytanın bacağını kıracağıma inanıyorum kasım ayı korkmuyorum senden :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder