31 Ekim 2009 Cumartesi

niye böyle oldum?

şuan üstümde acayip bir negatiflik,uyuzluk,sinir,sıkıntı vb şeyler var ki sebebini bende anlamış değilim.böyle sanki kavga etsem rahatlayacağım.ama kimle?zeki'le olmamalı.ya ezgi ya duygu hayır arkadaşlarımla da tartışmak istemiyorum..ama eminim kesin bunlardan çıkaracağım sorunumu.hoş sorunum ne onuda bilmiyorum :((
aslında bu kadar sorunlı bir insan değilim..hatta sınavdan başka bir sorunumda yok.hayatımda herşey yolundayken neden böyle saçma sapan davranıyorum??
acaba sınav stresi yüzünden mi?yok canım o kadar çok takmıyorum taksam şuan aptal aptal düşüncelere sağlanıp kalmaz ders çalşıyor olurdum.yanlış anlaşılmasın gayet başarılı bir öğrencilik hayatım var.belki de yok bana öyle geliyor..yüzümde küçük küçük 6 tane sivilce çıktı.tamam buldum kesin bu..kendimi kandırmak istemiyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder