7 Kasım 2009 Cumartesi

bugün ege'nin incisi güzelim şehrimize yani akhisar'a (ege'nin incisi izmir'dir aslında :) ) nil karaibrahimgil,nimet çubukçu (evet alaka ilginç) geldi.maksat okul açmakmış.dersane çıkışı bir çok ısrara rağmen gitmedim.Başım ağrıyordu hem nil bizi nerden görecekti de fotoğraf çekilecektik.boşu boşuna gitmeye gerek yoktu diye düşündüm ama yanılmışım :(
az önce arkadaşım duygu'la konuştum ve nille fotoğraf çekilmiş..üzüldüm açıkçası yani benimde böyle bir şansım vardı ama bir yandan da kendimi rahatlattım ya ozan doğulu gelseydi! :)

bazıları kendilerine bir ünlüyü örnek alırlar,bazıları hayran olurlar, bazıları konserlere gidip 'benimle evlen' tarzi bir şeyler söylerler ama benim ozan doğulu'ya olan his ve düşüncelerim çok daha farklı.şaka maka 5 yıldır arkadaşlarımın başını bu konu yüzünden şişirmekteyim..bu da benim kusurum ya da zaafım ama ne yapayım seviyorum bu adamı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder