4 Mart 2010 Perşembe

yanlış ilişki

bugün dersanedeki rehber öğretmenimle konuştum
sessiz ve sinirli gibiydi
niye böylesiniz dedim nasıl dedi
sessiz ve sinirli dedim
sessiz miyim,sinirli miyim? dedi
sessizliğinizin altında sinirlilik seziyorum dedim
istemezsen anlatma dedi
ama anlatmak istedim
ismini söyledim
o soyadını söyledi
sizi görmüştüm,sonra parçaları birleştirdim biliyordum dedi
lise öğrencisi olan birinin sevgilisi,öğretmen olunca e bi de rehber öğretmeninin en yakın arkadaşı olunca bazı sorunlar olabiliyor...
çok yanlış bir ilişki dedi
yanlıştı ama güzeldi dedim
statü farkı var dedi
o an içimden çeşitli küfürler sıraladım
ne yapabilirim yani benden önce doğmuş ve öğretmen olmuşsa?
sonuçta bitti neyi konuşuyoruz ki dedim
yanlıştı yani başta hataydı dedi
şuan bağırmak istiyorum
evet yanlıştı,belki çok büyük hataydı
üzüldüm hatta hala da üzülüyorum
ama seviyorum işte lanet olsun
yanlış ilişkiyle olan yanlış kişiyi hala seviyorum :(

NOT:biraz arabeskvari olsada his yapacak birşeyim yok malesef....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder