17 Mart 2010 Çarşamba

dolu bendis

şu an çok çok doluyum bi sürü şey hissediyorum ama bi o kadar da hissizim garibim anlayacağın
ben en iyisi dün geceden başlıyım
sunum iyidi genel olarak
hiç heyecanlanamadım,benim gözlediğim kadarıyla ki ne derece objektif bilmiyorum duraklamadım bana göre her şey yolundaydı yani
ama kötü olaylarda yok değildi
mesela kenara çekilirken merdivenlerden düştüm ama arkaya düştüğüm içim kimse görmedi
sonra kuliste otururken kapıya yaslanıyordum kapıyı açtılar yine düştüm
canımın yanıp yanmadığını hissetmedim (formamı çıkarırken baktım ufak çaplı morarıklar var)
ama bi yandan da kuliste mezdeke oynadım
anlayacağınız artık duygularımı kontrol edemiyorum kendimden korkmaya başladım
bu gecenin görev kısmıydı bir de başka bi kısım var
alt dönemimizde olan,muhabbetinden her zaman hoşlandığım görevli bir çocukla yan yana oturmamıza rağmen msjlaşmaya başladık
hoşuma gitmeye başlamıştı,bir de baktım her msjına kahkahayla gülüyorum kendime şaşırmıştım
baktım o da gülmek sana çok yakışıyor bilmem ne ben güldükçe o devam etti durduramadım,o an istemedim bilmiyorum
sonra eve geldim yine msj atmıştı
sonra iş şakadan ciddiye döndü
birlikte olmaya,duygularına bilmem ne ister misin dedi
düşündüm
şu aralar en son isteyeceğim şey bi sevgilimin olmasıydı ama bi yandan da 'o'ndan sonra ilk defa bi erkeğin sohbetinden keyif alıyordum
dürüst davrandım her şeyi söyledim
şurda 2 ayım kaldı yeni bir şeylere başlamak istemiyorum ama senden hoşlandım dedim
ben bekleyebilirim istediğin kadar dedi
şimdi düşünüyorum dün konuşmaktan çok zevk almama rağmen şimdi msjlarına cevap vermek içimden gelmiyor
ben dün hoşlanmıştım ama aslında 'o'yu seviyordum
şimdi kimseyi istemiyorum
sevmekten,sevilmekten kısacası sevgiden soğudum
ben böyle biri değildim
kendimi artık tanıyamıyorum
gülemiyorum,konuşamıyorum,gülmeye başladığım zamanda ağlıyorum
duygularıma engel olamıyorum
bu en başta kendime sonra da çevremdekilere zarar veriyor bununda farkındayım
ama elimden hiç bir şey gelmiyor :(
hislerimi kontrol altına almak istiyorum
dengesiz olmak istemiyorum
ben en iyisi evden dışarı çıkmıyım böylece hem kendime hem de başkalarına zarar vermem
vicdan azabı çekiyorum :(

2 yorum:

  1. Bendiscimmm insan ara ara böyle hissedebilir.. sınav bi geçsinn bi yaz gelsinnn hepsi geçer bebeğimm :):)

    YanıtlaSil
  2. benimde tüm umudumun bu yönde parisçim 11 nisana az kaldı şu ilk sınav bi geçsin az da olsa rahatlayacağım :)

    YanıtlaSil