26 Mart 2010 Cuma

mimlenmişiiiiimmmmm

sevgili http://napiyozolmnoktabiz.blogspot.com/ mimlemiş bende hemen yerine getiriyorum
biraz geç oldu ama kusura bakma malum yolculuk falan =)
gelelim sorularaaa


Niçin blog yazarım?
Hmm aslında bu blogu açma sebebim başta başkaydı,ama artık o sebep geçerliliğini kaybetti
şimdi ki yazma amacım sadece içimi dökmek...


Son zamanlarda vakit ayıramadığım bi uğraş?
kitap okuyamamak,başkalarına vakit ayıramamak bu ara hep kendimle uğraşıyorum...


Şu an imkanım olsa gerçekleştireceğim hayaller?
Ne siz sorun ne ben söyliyim; öncelikle hukuk fakültesini kazanmak,hep mutlu olmayı,üzülmemeyi sağlamak
ne güzel olurdu yahu


Hayatımda iyi ki yapmış olduğum 3 şey?
5.sınıfta okul değiştirmek,ozan doğulu'yu görmek için konsere gitmek ve hala vicdanımın sesini dinlemek


Mutfakta en sevdiğim uğraş?
Su içmek,bayılırım!


En sevdiğim 3 yemek?
sarma,mantı ve köfte (itiraf1: azcık balık etliyim ama azcık, itiraf2 : şaka,azcık değil! )


Giyim konusunda abarttığım eşya?
düşündüm de hiç bir şeyi abartmam :S


Anne,babam bana nasıl hitap eder?
Babacığım gülka der (makedonca küçük gül demek) ayrıca rapçem der (bu da kuşum demek)
annem ismimle hitap eder sanırım


Beni anlatan bi resim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder