26 Mart 2010 Cuma

bendis evinde

evet her ne kadar kısa da olsa tatilim bitti
yani bu tatil miydi bilmiyorum
ama bugün karşılaştığım herkes tatil nasıldı,tatil sana yaramış vs şeyler söyleyince
düşündüm bende,ben gerçekten tatile mi gittim eskişehir'e?
buradan bunalmıştım
hiçbir şeyden zevk almıyordum
ders dışında her şey beynimi kemiriyordu
buradan uzaklaşmam lazımdı
sanırım haklılar tatildi benim için bu gezi
ve yine haklılar gerçekten bana iyi geldi
azda olsa eski bendis halime döndüğümü hissediyorum
güldüm ya
bugün uzun bi aradan sonra içten güldüm
herkesin bana sarılmasından,beni özlediklerini söylemesinden mutluluk duydum
belki doğruydu belki değildi
ama doğru olduğuna inanmak istedim
belki sokakları,bu yeri özlememiştim ama
fark ettim ki bende özlemişim onları
yani bu kısa gezi hem bana hemde çevremdekilere iyi gelmiş
arada uzaklaşmak gerekiyormuş bunu da anladım :)

NOT: dün okulda andaç için toplu fotoğraf çekilmişler.ben yoktum
üzüldüm mi diye düşündüm,hayır üzülmedim
çünkü sınıfça toplu olarak fotoğraf çekilmek sınıf olmak anlamına gelmezdi,belki de bazıları bensiz daha mutlu olmuşlardır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder