10 Mart 2010 Çarşamba

canım bu aralar çık sıkkın blog
ama sıkkınlığımı anlatacak halim bile yok
çok garip birşey
kötü günler geçiriyorum ama düzeleceğini umut edip mutlu olmaya çalşıyorum
uzaklaşmak istiyorum burdan
ablam eskişehire çağırıyor
gitsem mi,gitmeli miyim?
iyi gelip gelmeyeceğinden emin değilim
belki buradan uzaklaşmak daha iyi olur ama
sınava bu kadar az kalmışken
ortamımı değiştirmeli miyim bilemiyorum
kafam çok karışık
canım okula hiç gitmek istemiyor
sınıfın büyük çoğunluğuna o kadar kızgınım ki
kimlere değer vermişim,kimleri sevmişim diye soruyorum kendime
bir şey anlaşılmasın diye saf saf gülümsüyorum etrafa oysa bağırmak çağırmak geliyor içimden
bilmiyorum daha ne kadar bastırabilirim bu durumu
keşke hiçbir şeyi,hiç kimseyi düşünmesem
sadece derslerime odaklanabilsem
keşke şehir değiştirdiğimde her şeyin düzeleceğine inansam
ve bunun gibi bir sürü keşke işte...

2 yorum:

  1. İçimden yorum yapmak, öyle böyle gelmedi Bendis.
    Güya dil anlatımdan slayt hazırlıyordum.
    Şuna da bakayım buna da bakayım derken seni buldum xD
    İyi ki de bulmuşum.
    Benimle tam anlamıyla aynı duyguları paylaşan birilerinin olduğunu görmek beni sevindirdi -sevindirdi demek yanlış olur aslında bir yerde anormal olmadığımı fark etmeme sebep oldu-
    Sen öss'sin sanırım..
    Benim daha bir senem var.
    Ama sorunlar, dersler 1 sene falan dinlemiyor.
    Boğuluyorum..
    Konuşmak istemiyorum,
    hatta şu sıra nezlemi bahane edip, ağzımı bile açmıyorum.
    Mavişapkalıkız'ın o dediğin depresyon belirtilerinin aynılarını gösteriyorum.
    Yorulmak böyle olsa gerek.
    Hiçbir şey yapmadan yorulmak!
    Ve bu yorgunluk depresyonmuş meğer..
    Geçer elbet (:


    PS: Şu ana kadar hiç bir bloga, doğrusu tam anlamıyla tanımadığım hiç kimseye bu tarz, böyle açık bir anlatımla yazmamıştım.
    Ama bilmiyorum sende kendimi gördüm sanırım...

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. sakarTanrıça kendim gibi birilerini görmek hem sevindirici hem üzücü
    geçicek biliyorum ama geçerken bu kadar sancılı geçmesi acı veriyor
    umarım bi an önce düzelirsin,düzeliriz çünkü böyle yaşanmaz ya :)
    benim ilk sınava 25 günüm kaldı senin daha 1 senen varmış inşallah seneye bu durumla ilgili tecrübelerimle daha gerçekçi destek olabilirim :)

    YanıtlaSil