24 Mart 2010 Çarşamba

ben burada anladım ki düşünmediğim zamanlarda daha mutlu oluyorum
aşağıdaki duygu yüklü yazıdan sonra birazda burada yaptıklarımdan bahsedeyim =)
ablam,sayın yılmaz ve arkadaşları sağ olsunlar beni hiç yalnız bırakmadılar
geçen geldiğimde burayı hiç sevmemiştim ama bu sefer bayağı alıştım
o kadar alıştım ki 2.tercihime burayı yazmayı karar verdim=)
burada bi sürü ilkimi de yaşadığımı söyleyebilirim
mesela geldiğimiz gece bowling oynayama gittik
sosyal aktiviteden yoksun ilçemizde böyle şeyler yoktu
ilk olmasına rağmen sanırım iyi oynadım (ya da bana öyle söylediler)
sonra sonra dün gece ilk defa bara gittim
kapıdaki görevliye göğsümü gere gere nüfus kağıdımı gösterdim
e reşitim  artık =)
orada çok eğlendim
222 bayağı büyükmüş
buradan sınava girecek olan arkadaşlarıma da seslenmek istiyorum
sınava 17 gün kalmış olmasına aldırmayın
eğer imkanınız varsa gidin bi yerlere
uzaklaşmak kesinlikle daha iyi geliyor
test edildi onaylandı =)
neyse ben gidiyorum artık
sanırım bi daha ki yazıyı evimde yazacağım
2 gün sonra gidiyorum
her güzel şeyin sonu da çabuk geliyor ne yazık ki
kendinize iyi bakın =)

3 yorum:

  1. Yolculuğun ve farklı yerlerin iyi geldiğine sevindim (: ''Evinde'' olarak yazacağın yazıları da merakla bekliyorum..
    Gelmedin daha belki ama yine de şimdiden Hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  2. Dua etmeyi de hiç unutmamalısınız. Rahatlarsınız. Herşey bizim dışımızda planlanıyor. Bize de küçük bir rol düşüyor. Eğer iyi oynayabilirsek mutlu olabiliriz.

    YanıtlaSil
  3. sakarTanrıçam evimdeyim şimdi hoşbulduuuuummm :)

    haklısın profösör belki bir şey değişmiyor ama dua edince her şey değişecekmiş gibi geliyor ve bu beni rahatlatıyor

    YanıtlaSil