7 Mart 2010 Pazar

bugünü saymazsak sınava tam 34 gün kaldı
ben yinede saymak istiyorum 5 hafta işte
dün deneme sınavı olduk
anam neydi o öyle
sınavdan çıkınca klasik cümlemi söyledim
'bu sınav benim için bi ölçüt değil'
çünkü kötü geçmişti ne yapayım
düşün blog sadece tarihten 12 yanlışım çıktı ki ben eşit ağırlığım
biyolojiden 7 net,tarihten 3 olacak iş değil
neyse kulağıma küpe oldu 5 haftada neler değişir sende benimle birlikte göreceksin

dünün bir başka özelliğide vardı
andaç için fotoğraf çekildik
anam çok duygulandım :)
zaman ne çabuk geçti hiç anlamadım
mutluluktan duygulanmıştım ama sonra hüzne dönüştü
fotoğraflar rezildi
fotoğrafçı işaret parmağını boşluğa tutup buraya bak gülümse,dişlerini çıkar diyip durdu
ben niye boşluğa bakıyorum mal mal?
hayır az çok tahmin edebiliyorum nasıl olduğunu
insan boşluğa bakıp sahte bi şekilde gülünce hiçte hoş olmuyor
bakalım size de bir tane göstereceğim :)
böyle cüppeyle falan bayağı gaza geldim kendimi hakim gibi hissettim :))
cüppeli bendis :)
cüppeli ahmet hoca gibi oldu tövbe tövbe :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder