11 Mayıs 2010 Salı

uyuyamayan,uyuduğu zamanda kabus gören bendis

uyuduğum zamanda gördüğüm kabusları saat saat yazabilirim
ama en belirgini sapıklar!
2 gecedir sürekli rüyamda sapık görüyorum telefonla falan taciz ediliyorum
hayır daha önce böyle bir şey başıma gelmiş olsa etkilendim ondan diyeceğim ama yok
anlamadım gitti
heralde ruh halimin bozukluğu rüyalarıma yansıyor
zaten 4'ten sonrada adam akıllı uyumadım sanırım
birazdan denemeye gideceğim ama hala rüyaların etkisindeyim
resmen korku filmi gibiydi
oysa ki gece çok düşünerek yatmamıştım (bkz: yalan söylemek)
bu ara kafama yine bazı şeyleri takmış durumdayım
nefret ediyorum bu halimden
düşünerek sadece kendime zarar veriyorum
heralde yapı meselesi olmuyor,yapamıyorum
neyse ben gideyim artık,bu arada size iyi haber yarın psikaytristle randevum var =)

2 yorum:

  1. Kendine iyi bak. korkma. dostların var senin. Dua edenlerin var.

    YanıtlaSil
  2. ay profösör çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil