26 Mayıs 2010 Çarşamba

psikolog maceraları 1

sabahtan beri sürekli koşuşturma içindeyim
evet bugün psikologla ilk randevuya gittim salak gibi geç kaldım adama da dedim zaten ilk randevuya geç kaldım bıraktığım izlenimi merak ediyorum ama sizde biraz dinlenmişsinizdir dinle dinle nereye kadar dedim
adam sadece güldü :)
abartmıyorum rahat 1 buçuk saat konuştum,normalde onunda konuşması lazım bana akıl vermek yada destek olmak için ama pek mümkün olmadı adamceğize ne yazık ki pek fırsat bırakmadım
ame yine de ben çok eğlendim umarım sıkmamışımdır :)
sınav kaygısından konuştuk neden hukuk istediğimde bayağı bi kafa patlattık
sanırım bu benim çocukluğumdan kaynaklanıyormuş
bana neden hukuk dedi aklıma ilk gelen (çok saçma farkındayım)
-ben makam,mevki istiyorum dedim
benim yanıma gelenler bana saygı göstersinler istiyorum,bulunduğum yerde sözüm dinlensin bazı konularda söz sahibi olmak istiyorum dedim
sonra ben 12 yıldır sınıf başkanı olduğumu söyleyince sanırım anladı neden bunu bu kadar çok istediğimi
bi de arkamda 'adalet mülkün temelidir' yazsın bunu da istediğimi belirttim
bu isteğimin küçük bi çocuk olan bendis'in mi yoksa 18 yaşındaki bendis'in mi isteği olduğunu sordu
itiraf edeyim bi ara karar veremedim
gerçekten bunu daha önce sorgulamamıştım sadece istediğimden emindim nedenini,niçinini sorgulamamıştım
ama küçüklükten gelen bu isteğin mesleği yaparken zevk alabilmemde etkisi olabilirmiş
gerçekten ilerde mavimirat'ım gibi pişman olmaktan çok korkuyorum
acaba bu hukuk isteği bende bi ideal olduğu için mi bu kadar çok istiyorum ona ulaşınca acaba istemeyecek miyim bu konuda biraz kafam karışmadı dersem yalan söylemiş olurum
bunları konuşmak için hem erken hemde tam zamanı aslında
bunları anlamam için sınavı kazanmam lazım ama o zamanda hayatımda en az 2 yıl gidecek yanlış tercihten olaya böyle bakınca da geç oluyor
15 hazirana yine randevu verdi sınavdan 4 gün önce
bu arada gördüğüm kötü rüyalardan bahsettim bunlar normalmiş,ilaca da başla ya da başlama da demedi
hazır bırakmışken vücudumdan kimyasalları arındırmaya karar verdim
tamam beni rahatlatıyordu ama ilaca ihtiyacım yok kendim sanırım bunun altından kalkabilirim hem eskiden ilaç mı vardı :)
işte böyle her ne kadar kafam karışmış olsa da güzel bi seanstı düşünmem için zamanım var ama çalışmak için olan zamanım günden güne kısalıyor bana sanş dileyin :)

2 yorum:

  1. hukuk olmazsa ne olur?n 2.ci 3.cü plan ne? tamamen şartlanmışlıkla öss sürecini geçtim ve istediğimi elde edemedim ben :) ve demem o ki bütün hayatın mesleğinle endeksli olacak;acıların,sevinçlerin,görüşlerin ve tabi ki insanların sana olan tutumları...hmmm bidee bol şans hadi bakalım trübünleri coştur :)

    YanıtlaSil
  2. zakkum ; öncelikle bloguma hoş geldin :)
    bende bu süreci şartlanarak tamamlayacak gibiyim umarım sonuç senin sonucun gibi olmaz şans dilediğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil