27 Mayıs 2010 Perşembe

ikiyüzlü bendis

neden insan bir çok şeyi yapmak isterken hep aynı şeyi yapmak zorunda olur
ya da aklından başka şeyler geçerken dili onun tam zıttı söyler?
ben sanırım ikiyüzlüyüm bunu ciddi ciddi kendime soruyorum
herkesin kendine göre doğrusu vardır
bu size doğru gelmeyebilir ama bana göre doğrudur işte,normal şartlarda insanlar bu doğruların sonuna kadar arkasından giderler,gerekirse kavga ederler ama ben bunu yapamıyorum işte kavga etmek için illa dolmayı bekliyorum
sinirden çatlayacak duruma geldikten sonra kendi doğrularımı söylüyorum
eğer bu dolma anına daha varsa sırf tartışma çıkmasın diye kendi doğrularımdan bile ödün vermeye başlıyorum
bu ikiyüzlülük değildir de nedir?
2 mezuniyet olacak biri ailelerle diğeri arkadaşlar arasında
sanırım arkadaşlar arasında olan iptal olabilirmiş çünkü kimse hiçbir sorumluluk almadı
genelde sınıfta bi kişi sorumluluk alır : bendis
şimdi içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor
ne o insanlarla oynamak ya da eğlenmek ne de o eğlenceye gidebilmek için hazırlanmak bu gerçekten içimden gelen
peki bugün ne oldu?
bi lisenin geleneksel eğlencesine gittik onlar pilav günü diyorlar pilav falan dağıtıyorlar
pilavlar yenildikten sonra bilimum roman havaları çalıp oynamaya başladılar
hava çok sıcak olduğu için bi arkadaşları eğlenceye hortumu da dahil etti ıslana ıslana oynadılar
ben uzaktan bakmayı tercih ettim,her ne kadar yakın arkadaşlarım olsa da o lisede değildim kendimi yabancı hissettim ve o an kendi arkadaşlarımı aradım yüzlerini görmemek için mezuniyet istemeyen ben bugün o okulda onları aradım
hangisini gerçekten istiyorum hangisi içimden geçen bilmiyorum
ama bildiğim tek şey o insanlar hep zarar verdiler bana,belki onlar olsa eğlenirdim oynardım kalça tokuştururdum ama o an için güzel olurdu yarın ya da diğer günler onlar da aynı olacaklar bende
belki de olmamaları daha iyi bilmiyorum
neyse yaşayıp göreceğiz ama ikiyüzlü olmak ya da davranmak istemiyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder