6 Mayıs 2010 Perşembe

hıdrellez

hıdrellezi,dilek tutmayı,umut etmeyi seviyorum
dün gece dersaneden gelir gelmez baktım ki güneş batmamış hemen dileğimi gül dalına astım (önceden dersanede hazırlamıştım)
iğnelemiştim kaybolmasın diye
sevgili annem iğneleme hızırla ilyas açamaz dedi
ama düşündüm de gece gelip açacağına inanıyoruz da küçük iğneyi açacağına mı inanmıyoruz
koskoca hızırla ilyas canım bi iğneyi mi açamayacaklar?
bi sürü bi sürü dilek diledim
başta üniversite tabi,aileme ve tüm sevdiklerime sağlık,başarı ve mutluluk diledim
her sene diliyorum pek kabul olmuyor ama dünya'da barışın olmasını diledim
dedem iyileşsin ve ablamda sınıfı kalmadan geçsin dedim =)
bu arada ben dileklerimi söylüyorum da ya kabul olmazsa?
yok yok gece okudu onlar,sabah da saati 5e kurup güneş doğmadan gül dalından aldım dileklerimi
şimdi çamaşır çekmecemin en altında mışıl mışıl duruyorlar
gece de dışarı çıkıp bol bol ateşin üstünden atladım
bakalım umarım bütün dileklerimiz gerçek olur

NOT: Hıdrellezin en sevdiğim bi başka olayı da yemekte sarmanın olması oley!

3 yorum:

  1. hıdırellez olduğunu bilmeden baya bi dilek tuttum, e hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de dedim ki; Bendis'in dileklerinin kabulü için dua ettim. Bu günkü namazlarımın ardından.

    YanıtlaSil
  3. anieEtki-Ters Tepki ; umarım dileklerin kabul olur :)

    ay profösör çok teşekkür ederim inşallah kabul olur dualarınız

    YanıtlaSil