13 Mayıs 2010 Perşembe

2 gündür okula gitmiyorum henüz bi eksikliğini hissetmedim
yarın son defa gideceğim keşke gitmesem diyorum ama devamsızlık yüzünden mecburum
bugün annemle dişçiye gittik dişçi dönüşünde annemin ısrarı üzerine mezuniyet için kıyafet baktık ve aldııımmm =) ne abiye ne spor
zaten çok şatafatlı bir şey istemiyordum
sade ama bana göre hoş sonuçta basit bi lise mezuniyeti
bugün bi arkadaşla buluşup türev çalıştık einstein haklı önyargı meselesi sanırım bu yapabileceğine inandığın zaman gerçekten hiçbir sorun kalmıyor test edildi onaylandı =)

bugün D.'nin bana söylediğini düşündüm
farkında olmadan sanırım ona baskı yapıyorum
ders çalış falan diye,kendimi anne gibi hissettim galiba hatam burda o benim arkadaşım haddimi bilmem lazımdı sonuçta kendi hayatı ben karışamam,bu olaydan ders çıkarmam lazım
kendimi engelleyemiyorum ama ne yapayım
acaba nankörlük mi yapıyorum diye de düşünüyorum
şu an yaşadığım yerde sanırım 5.yim bu kimilerine göre çok iyi bir sonuç
bende üzgün değilim ama daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum sanırım gözüm aç hep daha fazlası bilemiyorum :S
durum böyle olunca da etrafımdakilere 'itici' geliyormuşum
düşünüyorum bu çok mu önemli diye
eskiden olsa önemliydi,başkalarının düşüncelerine önem verirdim kendimi onlara göre ayarlardım çünkü
ama şimdi galiba önemsemiyorum
çünkü bana göre de bi sürü itici insan var ne yapayım
herkes birbirini sevmek ya da beğenmek zorunda değil,insanlar sadece kendilerinden sorumlu
o yüzden sadece hissettiğim gibi davranmaya karar verdim
kimine göre itici,kimine göre nankör geliyorum,kimine göre sırf  'aaa bendis çok iyi bi sonuç' lafını duymak için bunu yapıyorum
ben kendimi biliyorum,bunların hiçbirini düşünmüyorum böyle yaparak sadece kendimi kandırmış olurum
ama yine de bir şey yapmayacağım çünkü çok az kaldı,kırmaya ve kırılmaya gerçekten gerek yok
umarım ilerleyen günler de hepimiz için her şey çok çok iyi olur

2 yorum:

  1. Tabi ki hayatını insanlar ne der üzerine şekillenmeyeceksin. Bazen bana da oluyor, yanlış anlaşılıyorum, veya birine haksızlık yapıyorum gibi geliyor. Ama nihayetinde insan kendini biliyor, kendini en iyi yine insanın kendisi tanıyor. O zaman sonuç ne, boşver :) üzme kendini ve carpe diem :)

    Not: Gerçekten verdiğin değeri hakeden insanlar zaten seni tanıyordur ve seni yanlış olarak tanımazlar, yargılamazlar :)

    YanıtlaSil
  2. keşkeler hep vardır ; doğru söylüyorsun sonuçta ben o niyetle bir şey yapmıyorum,öyle biri olduğumu da düşünmüyorum ama yine de insanların böyle düşünmesi canımı sıkıyor
    bu arada değer verdiğim insanların büyük bir kısmının bunu hak etmediğini gördüm o da başka bi mesele =)

    YanıtlaSil