22 Mayıs 2010 Cumartesi

hebele höbele

uyumak sanırım dünyanın en güzel şeyi
önceden uyumanın vakit kaybı olduğunu düşünürdüm ama bugün bu fikrimden vazgeçtim
insan uykusuz olunca hiçbir şeyden zevk almıyor
bugünkü derslerin hangisi verimli oldu tartışılır
ama şimdi gayet iyiyim =)
bi kaç yazı öncesi B. den bahsetmiştim evlenecek falan diye,dün çok ilginç bir şey oldu sanırım ayrıldılar hem benim yüzümden hem de değil
kız daha doğrusu kızlar garip ya,şimdi benim yaptığımı bana biri yapsa ben olay çıkartırdım
belki karşımdaki erkeğe yansıtmazdım ama kızla karşı karşıya gelsem kızın burnundan getirirdim
hangimiz olsa öyle yaparız sanırım
ama şimdi karşıdaki kötü kız ben olunca hiçbir şey yapamıyorum doğal olarak
aslında kötü niyetle bir şey yapmadım tamam ayrılmalarını istiyordum ama kız B. yerine geçerek benle konuşunca olay koptu zaten neyse kaderci bi yaklaşımla olacağı varmış diyorum :)
bu arada havalar düzelmedi gitti baharda kışı yaşıyoruz böyle bir şiir vardı sanırım
bu arada ekildim canım çok dışarı çıkmak istiyor ve de kazandibi yemek offf :/

2 yorum:

  1. Bendis, yevrum bunları boşver yahu kendi işine bak sen derslerini düşün 2-3 ay sonra hiçbirini hatırlamicaksın bunların.Boşver takma

    YanıtlaSil
  2. mavimirat'ım bu aralar bazı şeyleri unutmaya başladım zaten o günlerde gelecek biliyorum teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil