17 Mayıs 2010 Pazartesi

sineklerrr

sineklerden özellikle bunların sivrilerinden nefret ediyorum
ben onları sevmedikçe kaçan kovalanır hesabı peşimi bırakmıyorlar lanetler
dün gece uykumun en güzel yerinde bi acıyla uyandım
saate bakmak için gözümü açmaya çalıştım
baktım açılmıyor,o an sağ gözümde inanılmaz bi ağrı hissettim
sen gel göz kapağını ye!
oradaki kanın nesini emiyorsunuz bre hayvanlar (bkz: edebiyat çalışmanın zararları varsağı örneği)
hemen o güzelim yataktan kalkıp banyoya gittim
aynaya bakınca kendimden korktum,sağ göz kapağı gözümü kaplamış durumda
o an gözüm boğazıma ilişti,boynumda tam 7 ısırık sayabildim
ellerimde de her eklem yerlerinde küçük kızarıklar var,tamam ye geç git ama gitmiyor ki kulağımın dibinde 'dıydıydıy' diye ötüp duruyor
ben normalde çok çabuk sıkılırım,yatarken bile bir şeylere sarınamam
bu sefer dedim elim mahkum kundaklıyım kendimi
tam uyuyacağım battaniyenin içine girmiş bu seferde
ıyyy dün geceyi düşündükçe deliriyorum
doğru düzgün uyutmadılar beni,tamam kanımı seviyor olabilirsiniz (0 rh -) az bulunuyor diye de peşindesiniz ama yapmayın lütfen rica ediyorum bu gece uyumak istiyorum :((

4 yorum:

  1. Sormayın gitsin o senin kanını emmeye geliyordur. Bazılarına gitmez o sinekler. Bana geldikleri gibi..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun kuzucumm. Ben bi gece dudaklarım silikonlu uyanmıştım o sivrilerin sayesinde. Fenaydı :(
    Bi de beni genelde bacaklarımdan ısırıyolar. Nasılsa Leah burayı kaşır, kanatır, sonra bacağının anasını siker, 2 ay geçmez o yarası demiyolar aşşağlık pislikler. :(

    YanıtlaSil
  3. profösör ; ablamla beraber yattığımız zamanlarda ben bütün gece kaşınırım ona hiçbir şey olmaz gerçekten sinir bozucu bir şey ://

    leah ; ayy dudakta da çok kötü olur ya,allah'tan beni daha ordan ısırmadılar uçuk gibi ya ıyyy :S bu arada teşekkür ederim :***

    mavimirat ; daha mevsimi gelmedi diye almamış annmler ama görüldüğü üzre bence artık geldi!bugün alacağım artık

    YanıtlaSil