23 Şubat 2010 Salı

yorgun olmayı özlemişim
berbat formaları çıkarmaya bile üşenmek anam ne güzel duyguymuş bu :))
konuşmayı bırak düşünecek halim bile yok
ama bu durumdan çok mutluyum
acayip bir iç huzur yaşıyorum
boş bir yorgunluk değil bu
çalışmanın,emek vermenin yorgunluğu
olay dramtikleşmeye başladı farkındayım :) ama blog uzun zamandan beri böyle olmamıştım
boş boş durduğum için boş olayları düşünüp,kendi kendime kavga edip duruyordum
insan bile bile kendi hayatını mahveder mi??
akıllı bi insan bunu yapmaz heralde
düşünsene blog sınava '''''46''''' gün kaldı
ben düşündükçe heyecanlanıyorum sevinmiyor da değilim
bu ilk aşama ama sanki her şey belli olacakmış gibi geliyor
bu yüzden içim kıpır kıpır :))
bugünlük sanırım bu kadar yorgunluktan düşünemiyorum,günüm nasıldı acaba :PP

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder