8 Şubat 2010 Pazartesi

nötr

bugün 2.dönemin ilk günüydü
sabah okula giderken yağmurun altında kendime yol boyunca tekrar ettiğim şey:
2.döneme yepyeni başlayacaksın bendis,ilk dönem yaşananları hatırlamak için uğraşma ve mavişapkalıkızın tavsiyesini uygula bazı şeyleri kabullenmek için çaba harcama yokmuş gibi davran..
sınıfa neşeli girdim
herkese güldüm
mutluymuş gibi davrandım hoş çok da kötü sayılmazdım
sonra kızlarla konuşurken arkadaşın biri 'onu' gördüm dedi eski sevgili-arkadaş karışımı biriyle
şaşırmadım dedim
-şaşırmıştım
sonra defteri yazarken telkinlerime devam ettim:
ağlamayacaksın,başka şeyleri düşün hayır ağlamak yok
sınava 61 gün kaldı aptal!
sonra mavişapkalıkız gözlerinin etrafı kızardı dedi
mendil ver ve birşey sorma dedim
anlamıştı zaten
sonra test çözmeye çalıştım
birden kendime lanet etmeye başladım
salak bendis niye her şeyi herkesle paylaşıyorsun işte böyle olur
montumu asmaya gidiyorum
-ay bendis ayrılmışsınız
-evet...
-o mu ayrıldı sen mi?
-ne fark eder!?!
-böyle diyorsan kesin o ayrılmıştır
hay allahım ben ayrıldım çok mu güzel hahaha baksanıza çok mutluyum!
kalemim düşüyor eğiliyorum
-bendis noldu size?
...
ders boş izin almaya gidiyorum.hoca:
-kız noldu size?
yeter diye bağırasım geldi ama sabırla anlattım herkese
sonra çıkışta mavişapkalıkızla cafeye gittik
sıcak çikolatalarımızı söyledik bekliyoruz
birden kapı açıldı
evet 'o'....
bizi gördü ve koşarcasına gitti
bir an ağlayacağım sandım mavişapkalıkız sakinleştirdi beni
5 dk sonra o kapı tekrar açıldı 2 kız ve 'o' geldi karşıma oturdular
kahkahalar,sohbet oh her şey yolundaydı onun hayatında
bir de kendime baktım şıklardan yalnız I diyordum cevap II-III çıkıyordu böyle b.k bir halim vardı
kızdım kendime ama engel olamadım
sonra dayanamadım kalktım
kalkarken formalarımı yırtarak kaçmak bağırmak geldi içimden
mavişapkalıkızı öptüm ve sessizce çıktım bakmayarak,baksaydım bir şey değişmezdi zaten o başka tarafa bakıyordu
o zaman anladım biz bundan sonra hep ayrı yerlere bakacaktık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder