3 Şubat 2010 Çarşamba

istemek....

nefret etmek istiyorum blog
şuan şarap içtiğimde onu düşünmemek istiyorum
onunla geçen güzel günleri hatırlamamak için çaba sarf etmek istiyorum
o arkadaşlarıyla gezerken,yok yektasıyla,efesiyle dolaşıp gülerken ben  de mutlu olmak istiyorum
bu duruma alışmak istiyorum
her sabah yataktan kalktığımda 'hıh banane bende düşünmüyorum işte' dememe inanmak istiyorum
evet ben ayrıldım ohhhh mutluyum işte lafına gerçekten inanmak istiyorum
her geçtiğimiz sokakta onu hatırlamamak istiyorum
kendimi teselli ettiğimde 'ohooo bendis seneye bu vakitlerde ankara hukukta olduğunda kim bilir kimlerle olacaksın' diye kendimi kandırmamak inanmak istiyorum
ağlamamak istiyorum
derslerime konsantre olmak istiyorum
sürekli eski zamanları hatırlayıp 'bana şunu demişti,şöyle yaparız,böyle yaparız oğlumuzun adını ethem koyarız :S' gibi lafları beynimden kazımak istiyorum
başı sonu düşük olmayan düzgün cümle kurmak istiyorum
artık çevremdeki insanlara ondan bahsederek bıktırmamak istiyorum
onu sevmiyorum ohh işte ne yaparsa yapsın demek istiyorum
bende böyle mutluyum ona ihtiyacım yok,msj atmazsa atmasın zaten attığında hep sinir oluyordum lafına gerçekten inanmak istiyorum
ona msj atmamak için kendimde daha fazla gücün olmasını istiyorum
beyin ameliyatı olup geçmiş yaşantıları hatırlamamak istiyorum
kendime bu kadar çok şeyi niye hatırladım diye lanet etmemek istiyorum
aynaya her baktığımda 'off çok çirkinim bana niye baksın ki' dememek istiyorum
bu kadar çok şeyi düşüneceğime gidip trigonometri çözmek istiyorum
pişman olmamak istiyorum
yaptığım,yaptığı şeyler için üzülmemek istiyorum

off blog ben ne kadar çok şey istiyorum böyle??

NOT:bunların olmasını istiyorum :((((((

2 yorum:

  1. Pişman olmamak için derslerine asılman gerek.. O çocuktan binlerce var dışarda ama ya Ankara Hukuk yerine Çorum Hukukta okumak zorunda kalırsan ?Off Allah korusun, gerçi çorumda hukuk var mı bilmiyorum..:D

    YanıtlaSil
  2. zaten 5 tane hukuk yazmayı düşünüyorum o yüzden muhakkak ilki yani ankara hukuk olmalı artık kendime geldim derslerime daha fazla asılacağım :)

    YanıtlaSil