28 Şubat 2010 Pazar

bi hafta önce yazdığım mesajı attım
tiyatro cd mi istemiştim,buluşacaktık işim var diye haber bile vermedi olsun alıştım ben
ders saatlerimi söyledim okula bırakırsın böylece karşılaşmayız dedim
hep kendi açından bakıp kafanda kurup üzülüyorsun,sinirleniyorsun dedi
pardon anlamadım?
bana haber vermeyi unuttuğun için mutlu mu olmalıyım?
sinirlendiğim yada üzüldüğüm yok içimden geçeni söyledim senden sürekli haber beklemekten sıkıldım dedim
yorgunluktan dışarı bile çıkamıyorum dedi
bunun inandırıcılığı tartışılır tabi
içimdeki saf bendis 'ay doğrudur yazık çok çalışıyor' demeye başlasa da az da olsa susturdum onu
sadete geliyorum salı görüşüyoruz
o dedi
benim için sorun değil okula getirebilirsin dedim
ekstra bir şey olursa haber veririm salı görüşürüz dedi
görüşür müyüz?
hiç sanmıyorum
yine işi çıkar
ben beklerim,alışkınım ne de olsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder