7 Şubat 2010 Pazar

yağmurun sesine baaaaaakkkkk

sabah sabah dışarda çok güzel yağmur yapıyor
aslında hem güzel hem kötü çünkü ben dışarı çıkma,gezme planı yapmıştım :(
ama yağmur beni engelleyemez umarım arkadaşlarım da benimle aynı fikirdelerdir
neyse yazma amacıma dönmek istiyorum konuyu dağıtmadan :
sabahtan beri ağzıma takılan bi parça var çok severim kendilerini hala da söylüyorum havaya da tam müsait
'erkin koray--yağmur'
sözlerini yazıyorum dinlemediyseniz muhakkak dinlemelisiniz :))


Yağmurun sesine bak
aşka davet ediyor
cama vuran her damla
beni harap ediyor

Bu yağmur seni benden
alıp götüren yağmur
aşkımızı sel gibi
silip süpüren yağmur

Her damlada ah ettim
hayatıma kahrettim
o kadar üzgünüm ki
seni nasıl kaybettim

Ne zaman kapım çalsa
sen geldn sanıyorum
korkarım ki aşkımı
boş yere arıyorum

Yine yağmur yağacak
beni benden alacak
en acı ızdırabın
deryasına salacak

Her damlada ah ettim
hayatıma kahrettim
o kadar üzgünüm ki
seni nasıl kaybettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder