26 Şubat 2010 Cuma

hıh!

az önce eve geldim blog
bi arkadaşımın oynadığı basketbol maçını izlemeye gitmiştim ama moralim bozuldu yarıda bıraktım geldim
başta herşey çok güzeldi yabancı bi takımın idmanı vardı ezgimle onların bitmesini bekledik çok sevimli siyahi bi oyuncu vardı ezgiyle dövmelerinin gizemini çözmeye çalışırken zaman geçmiş
neyse maç başladı sonra bizim arkadaşlar geldi sohbet gırgır derken arkama bi döndüm çift yumağı olmuş kıskandım ya evet işte kıskandıııııııııııııımmmmmmmmmm
yandaki mesajla sevgilisinin tribini çekiyor,
arkadaki siyahi çocuğu beğendi diye 'küçük aşk oyunları' yapıyor
ağlayasım geldi sonra yanıma can arkadaşım 'ciğim' sıfatını layıkıyla taşıyan arkadaşım geldi
koluna girdim bir şeyler anlatıyorum bir ara arkasını döndü sonra yüzü değişti
başta anlamadım ama sonra fark ettim sanırım
birden diğer arkadaşın sevgilisi 'nazlı nerde?' dedi sonra sık sık nazlı muhabbeti açıldı
ben arkadaşıma yakın davranmamalıydım
çünkü onun sevgilisi vardı..
sustum yapmadım artık bir şey ama moralim çok bozuldu
bunun gibi bi kaç şey daha oldu
sonra çıktık salondan yürüyoruz
bi internet cafenin önünden geçerken içerde onu gördüm
eli çenesinde ekrana bakıp,arkadşına bir şey söylüyordu
içim cız etti
ben niye bu durumdaydım?
diğer kızlar saf saf gereksiz yere trip atıp erkekleri bağlayıp tabiri caizse köpek yaparken ben niye uzaktan bakan oluyordum?
niye takılmayan,umursanmayan ben oluyordum?
bir an içeri gidip 2 tokat atıp al bunun gibilerini mi istiyorsun demek geldi içimden
ama frenledm kendimi sakin ol bendis dedim
anlamazdı ki yine saçmalayan,sinirlendiren ben olurdum
yeter artık
gerçekten çok sıkıldım
istemiyorum :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder