13 Ocak 2010 Çarşamba

zaman nasıl geçiyor hiç anlamıyorum blog
yataktan kalktığım zamanı hatırlıyorum ama gün geçmiş bitmek üzere
bu kadar çabuk geçmesi korkutuyor beni
çok boş geçiriyorum gibi geliyor
4-5 ay sonra keşke lafını kullanmak istemiyorum
umarım böyle birşey olmaz

bugün çok çeşitli duygular yaşadım
mesela hayatımda ilk defa 2 aldım garip bir duyguymuş :))
çok üzülmedim ama sinirlendim sınıfımızın üstün zekalı erkekleri yüzünden
bu erkekler çok mal yaratıklar ya
güldükleri,üzüldükleri,eğlendikleri olaylar o kadar saçma ve çocukça ki acıyorum valla

sonra bugünün tarihine bakınca aklıma bir tek şey geliyor

13 ocak..ozan doğulunun doğumgünü :)
bazılarına göre saçma,komik,aptalca ama napıyım seviyorum bu adamı
kendimle ortak hiç birşey yok ama olur ya birine kanınız ısınır bu kişiyle hiç bi iletişiminiz olmasa bile seversiniz onu
öyle garip birşey bu ozan doğuluya karşı düşüncelerim
sizin anlamınızı da beklemiyorum ama seviyorum bu adamı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder