24 Ocak 2010 Pazar

bikaç gündür yazmadığımı fark ettim
aslına bakarsan blog kendi kendime konuştuğumu düşünmeye başladım
bazen yazdıklarımı okuyorum da niye böyle davranıyorsun diye soruyorum kendime
niye kendini kandırıyorsun?
niye mutsuz olduğun halde mutluluk taklidi yapıyorsun?
niye bıktığın halde kabulleniyorsun bazı şeyleri?
niye??

-aptallıktan sanırım başka bir açıklaması yok bu yaptığımın

ama en acı vereni sonradan fark ettiğinde kahrolmak
ben aslında böyle hissetmemiştim,biliyordum ama bile bile böyle davrandım demek

ama yine de bazı şeyleri göze alamıyorum
aslında böyle yaptığım için her kötülüğü de hak ettiğimi düşünmeye başladım

gerçekten müstehak bunlar bana
insan bile bile neden mutsuz olmayı seçer anlamış değilim
ve mutsuz olduğun halde mutsuzluğunu bitirmek elindeyken bitirememeyi ise hiç anlamıyorum

geçer diye avutuyorum kendimi
sabret..
ama geçmiyor,ben böyle davrandıkça yapılanlar daha çok büyüyor sanki
ya da bana öyle geliyor
ama ne fark eder ki
sonuçta ben yine mutsuzum
ve
yine kendimi yiyiyorum !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder