15 Ocak 2010 Cuma

dün,bugün çok hareketli ve yorucu bir gündü blog
dün gece arkadaşım d bize kalmaya geldi eğer annem biraz izin verseydi çok çok daha fazla eğlenebilirdik

bu annelere sinir oluyorum ya çocuklarımı sevmeme rağmen çocuğamada böyle davnanırsam benimki de böyle düşünür korkusundan çocuk yapmama kararı aldım (birkaç güne geçer)

neyse ben anlatayım en iyisi siz karar verin
şimdi film alıp d ile eve geldik.annem benim msni açıp ablamla wepcamden konuşuyormuş.
-anne hadi versene film izlemeyi düşünüyoruz
-ay dur biraz kızımı göreyim
-ya anne bir hafta sonra gelecek zaten versene şunu
...
neyse zafer benim oldu d ile birlikte çok güzel bi film izledik sonra yemeğe geçtik
-bak d,bendis ne nohut yer,ne kuru fasülye yer,ne lahana ne vs vs vs yemez
-aaa ben hiç yemek seçmem valla diye cevap verdi diye cevap verdi D.
kötü kötü baktım ama anlamadı sanırım neyse :)
sonra annem devam etmeye başladı
-çorbayı içtin yok pilav yemedin (sakın zayıf biri olduğumu sanmayın gayette iri bir insanım diyetisyene gidip 11 kilo verdikten sonra kendime geldim)

sonra yemekteyken kapının çaldığını fark ettim
aman allahım etmez olaydım.babamın kuzeni ve çocuğu gelmiş.çocuk diyorum ama canavar!!
D ile odama geçtik müzik falan dinlemeye başladık ki kuzen çocuğu eylül yanımızda bitti
aramızda geçen diyaloglar:
-abla burdakilerin hepsi sen misin?
-evet ablacım vesikalık onlar hep ben!
-abla bu ne?
-saat canım
-abla o ne?
-toka
-abla şu ne?
-..
-abla
-...
-anneeeeeeeee,ablam cevap vermiyo
-:///// ne dedin canım?
-şu ne şu?
-neye benziyor sence bi bak dikdörtgen prizma şeklinde kutu!!
-abla prizma ne?
-eylül sen bi gitsene ya?
-abla bu kutunun içine ne koyuyorsunuz?
-küpe,takı,toka,kolye!!!!!!!!
-a abla bu ne?
(o sırada D belleği bilgisayara takmaya çalışmaktadır ve D de dayanamaz eylül'e ölümcül bakışlar atarak şu cevabı verir)
-bu çok konuşan çocukları öldürmeye yarıyor ablacım!
-hö?
...
...
sonra dışarı çıkmaya karar verdik.kendimizi yollara attığımızda bayılacak gibiydik.eminim D bize bir daha gelmek istemeyecek :/

gecemizin geri kalan kısmı yani sadece ikimizin olduğu kısımlar gayet eğlenceliydi
erkeklere sövdük,sevdik,ağlamaklı olduk ve çok güldük..

evimize geldiğimzde ben D'ye daha eğlencenin yeni başladığını söylemeye niyetlenirken çok sevgili annemin sesi duyuldu birden:
-geç oldu sanki yarın sizin sınavınız yok mu?
sabır bendis dedim ve sustum
ben sustukça üstüme daha çok gelmeye başladı sanki
sürekli annemin sesini duyuyordum sonunda D'ye dayanamayıp 'hadi nolur yatalım susacağa benzemiyor annem'dedim
yazık kızcağız tamam dedi
sohbet ettik,müzik dinledik ve yattık

sabah olduğunda annem kaldığı yerden devam ediyordu
-hiç çalışmadınız vs vs
ve son bombayı patlattı
-sen öss'yi kazanırsan üzülürüm yani ablanın adına,kız ne kadar çalıştı sen çalışmadan kazanacaksın!!
D yardımıma koştu
-ama bendis sınıfın en çok çalışanlarından bunu sınıfta söyleseniz size çok gülerler.
-...

ben yeteri kadar çalıştığımı idda ediyorum ama o da ısrarla tam zıttında ısrar ediyor
sence ne olacak blog?
tabi ki kazanacağım kendime güvenim tam ;)

sanırım çenemin ne kadar düşük olduğunu öncekilerin bir ısınma turu olduğunu anlamışsınızdır :)
ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim herşeye rağmen güzel bir geceydi
seni seviyorum D.. :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder