20 Ocak 2010 Çarşamba

anneler,teyzeler,komşular envai çeşit orta yaş grubu kadın derdi de inanmazdım
evliliği ya da bir ilişkiyi yürütebilmek için anlayışlı olmak lazım

herşeyi kafaya takmamak
bi kaç sözle mutlu olmak
söylenen hakaret dolu laflardan kötü bi anlam çıkarmamak lazım
-mış

çalışıyorum,çabalıyorum ama kanıma dokunuyor be blog

sonraya aynaya baktığımda acaba yüzsüz,gurursuz muyum diye soruyorum kendime?
sonra cevabı da yapıştırıyorum
hayır ya onun kötü bi niyeti yok benim deyimimle bana küçük aşk oyunları yapıyoorrr...

artık uyuzluklarına,benimle uğraşmalarına,sinir etmesine alıştım artık yapmazsa bi sorun olduğunu anlıyorum
ama beni unutmasına
sonra hiçbir şey olmamış gibi davranmasına
sinir oluyorum işte kızıyorum!

kendime sabır ve sonsuz anlayış diliyorum
umarım başarabilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder