11 Ocak 2010 Pazartesi

yoksa??

yoksa ölüyor muyum blog?
yoksa stresten mide kanaması mı geçiriyorum??
yoksa ben delirdim mi???
sabahın 6sından beri midem sürekli ağrıyor.başta pek takmadım sınavlar yüzündendir dedim ama hala geçmedi öğleden sonra haliyle okulada gitmedim.aslında gitmememin sebebi midemin ağrımasından değil sınavlarımım kötü geçmesinden :((
sınavları çok taktığımın farkındayım ama bu yüzden herkesin bana çemkirmesinden sıkıldım.bende böyleyim ne  yapayım..1.sınıfta bile sınavı ayakta yapardım heyecandan oturamazdım düşün artık :)
bugünde çok heyecanladım ve berbat geçti bakalım sonuçlar nasıl olacak?
şu okul sınavları kadar saçma birşey görmedim.okul gerçekten vakit kaybı..hukuk fakültesini kazandıktan sonra yok analitikmiş yok tancatmış oymuş buymuş ne işime yarayacak ki?
seneye bu olayları hatırlayıp gülmek istiyorum.yapabilirim değil mi be blog?
evet evet yaparım!! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder