12 Ocak 2010 Salı

bugün sonunda ağrılara dayanamayıp doktora gittim
sonuç..stresten dolayı gastrit başlangıcı varmış.doktor şaka gibi stres yapma diyip bikaç ilaç verdi
bende dokturumu kırarmıyım hiç?
stres yapılacak birşey yok diyip duruyorum kendime ama olmuyor malesef.bi bakıyorum da herşey yolundaymış gibi görsem de pek de işler yolunda gitmiyor.
mesela bu sene üniversite sınavına gireceğim.şuan sonuçlarım iyi ama korkuyorum işte ya bir aksilik olur da istediğim yeri kazanamazsam bunun sonucunda hayatımı istemediğim bi mesleği yaparak geçirmek zorunda kalırsa?.bu da ister istemez stres yapıyor bende
diğer bi etkende sevgili sevgilim..hayatımda bunun kadar uyuz bi çocuk görmedim göreceğimde sanmıyorum.tamam daha 18 yaşındayım küçük şehrimizde çok fazla farklı erkek de yok ama türünün son örneklerinden gibi geliyor bana.
birşey anlatırsın lafı ağzına tıkar,heves meves kalmaz
sinir olursun bunu belli bile edemezsin diye çünkü benim trip yapmaya hakkım yok
sürekli anlayışlı davranmak zorunda olan hep benim..ay anlatırken bile mideme kramplar girdi :))
düşün blog bunları bir de yaşarken stres nasıl yap mıyım?
okul,ders aileye hiç girmiyorum zaten ama hakkını yemiyim ailede çok bi problemim yok ama bazen öyle bir an geliyor ki herkese kızıp,bağırasım geliyor..
işte böyle ama bu olanları çok fazla düşünmemek istiyorum yoksa gastritin başlangıcı falan kalmayacak en iyisi polyana gibi olmak bakarsın işe yarar kim blir???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder