17 Ağustos 2010 Salı

karar

bikaç saat önce son iki tercihimi 2 puanla kaçırdığımı öğrendim
en korktuğum şeylerden biriydi bunlar,belki arada uçurum olsa yani olamazmış zaten diyip geçebilirdim
ama 2 puanı gözümün önüne getirince 2 soruyu yanlış değil de boş bıraksam belki de kazanacaktım
olan oldu biliyorum keşke'lerle bir şey değişmeyecek bunun da farkındayım
ama esas sorun bundan sonrasında
2.tercihleri yapmak gibi bi planım yoktu çünkü zaten yerleşecek olsam ilkinde yerleşirdim
şimdi 2 puanla kaçırdığımı öğrenince acaba yapsam mı diye düşünmeye başladım
belki de ek kontenjanlar açılır kim bilir
bunu öğrendiğimden beri düşünüyorum yapsam olsa gitsem falan diye
hayal kuruyorum kısacası
sonunda ne istediğime karar verdim
ben normal bi hukuk fakültesinde okumak istemiyorum ki ben ankara hukuk'ta okumak istiyorum
biliyorum dersler,konular aynı ama bu benim sanırım hep içimde kalacak
8 tercih de bırakıp bu kadar yüksek puanla yerleşemediğimi duyanlar salak diyor bana
bence salak olanlar onlar
hayatımda hiçbir şeyi bu kadar çok istememiştim
ve ben eğer gülşah'sam hastalık,ölüm vs karışmadığı sürece buna kavuşmak için elimden geleni yapacağım
2009-2010 sezonundan pek bir şey hatırlamıyorum o kadar hızlı geçti ki
bu senede böyle olacak eminim ve yine kazanamazsam demek ki bunda da bir hayır varmış diyip başka yerleri yazacağım
ben sadece ilerde pişman olmamak için ideallerime ve kendime bir şans daha veriyorum
umarım bunu başarabilirim yarından itibaren çalışmaya başlıyorum
bu kadar dinlenme yeter :)

5 yorum:

  1. Kuzum benim inan her şeyde bir hayır var. Belki böylesi senin için en iyisi olucak. Hiç korkma bu senin kararın ve ileride asla pişman olmamak için en iyi kararı verdin.

    YanıtlaSil
  2. paris'im ; beni de rahatlatan tek şey kendi kararımın olması,başkalarının dediklerine kulak asmıyorum kararımın nasıl olduğunu 1 sene sonra anlayacağız ama bana göre en doğrusu bu umarum yanılmam :)

    YanıtlaSil
  3. imreniyorum sana ya, gerçekten çok hırslısın, pozitifsin. hani derler ya numune insan diye hakikaten öylesin. helal olsun, böyle devam et tüm içtenliğimle söylüyorum sen de bu güç varken çok güzel şeyler başarıcaksın. :) bitanesin sen:)

    YanıtlaSil
  4. AniEtki-TersTepki ; vay canına gerçekten böyle düşünüyorsan kendimi çok garip hissettim çok teşekkür ederim,hırslıyım bunun farkındayım tek korkum bu hırsın bana zarar vermesi,sende bi tanesin tekrar teşekkürler :)

    Tolga ERKOÇKAR ; bi yanlış anlaşılma olmuş 2 puanla kaçırdığım yer akdeniz hukuk'tu :) ama bu bana ders oldu seneye 2 puanla ankara hukuk'u kaçırmamak için elimden geleni yapacağım
    bu son üzülüşlerim olacak inşallah :)

    YanıtlaSil