27 Ağustos 2010 Cuma

bugün ablam geldi eskişehir'den yaz okulu bitmiş
kız 2 yıldır tatil yapamıyor yaz okullarından garibim
her ne kadar düzenim bozulsa da seviyorum ablamın gelişlerini
ilk gidişinde off evde yas vardı resmen babam hüngür hüngür ağlıyordu bende adamı öyle görünce dayanamıyordum şimdi ise gülüyorum ne kadar komik geliyor
ama babamın o zamanlarını asla unutmayacağım balık burcu duygusal kıyamam :)
ablamdan bahsetmişken resmimizi eklemeden geçemeyeceğim
bu seneki yaz tatilinden ben öcü gibiyim ama olsun doğal en azından :)

can sıkıntımı geçirecek bir şeyler hala bulamadım
blogumu günlük olarak benimsediğim için sanki geçmiş zamanlardan bahsetmem hataymış gibi geliyor
hatırlamadığımdan değil anılarımı o kadar net hatırlıyorum ama yazamıyorum
ben bir zamanlar şöyle yapmıştım hey gidi günler hey demeyi çok isterdim
ama geçmişte yaptığım her şey pişmanlıklarla dolu benim için
sanırım o yüzden bahsedemiyorum
akıcı,uzun yazılar yazamadığım içinde kusura bakmayın :)
bi süre yazı yazmayabilirim kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder