4 Ağustos 2010 Çarşamba

güzel güzel güzel

ayvalık sarımsaklı'dan bildiriyorum :)
tatilim daha sürmekte ama sizi de merakta bırakmak istemedim anladım ki size çok alışmışım yazmak rahatlatıyor bunu da fark ettim
gelelim tatileee
öncelikle 18 yıldır bu kadar sıcak bir yaz görmedim bunu söyleyebilirim
oturduğum yerde boncuk boncuk terliyorum
bilenler bilirler ayvalık'ın suyu çok soğuktur
geçen yıl 15 derece olan su bu sene 22-24 civarı su bile çok soğutmuyor bizi
ama yine de denizin dibinde olmak o tuzlu suyu hissetmek çok güzel bir şey
güneşlenmeyi çok seviyorum ezgi'nin bütün itirazlarına rağmen gölge de oturamıyorum ilerde umarım cilt kanserine yakalanmam
bronzluk hoş şey doğrusu :)
geldiğimin ertesi günü gossip diye bi bara gittik içerisi güzeldi 2'den sonra kalabalık gittikçe arttı
en son hatırladığım saçma sapan danslar ettiğim
etrafta kimseyi tanımamak acayip moral veriyor deli deli oynadım stres ettım azda olsa
sonra yaşadığımız yerdeki arkadaşlarımız geldi ege ve beyoğlu
2 gün bi motelde kaldılar
o kadar eğlenceliydi ki motelin önünde bi sürü garip resimler çekildik ikinci şubesini bizim orada açacağız karar verdik :)
insanın yanında arkadaşı olunca tatil daha eğlenceli geçiyormuş bunu bir kez daha anladım
en son macerayı da dün gece yaşadım
gondol sonrası uçuk çıkaran ben kamikazeye bindim!
aman allah'ım o nasıl bir şeydir böyle
ölüyorum sandım beyoğlu'yla beraber oturduk kolumu tut diyor ben kolun nerde diye bağırıyorum
zaten başlar başlamaz beni indirin diye bağırmaya başladım
ama beni duyan olmadı çünkü arka fonda serdar ortaç'ın müthiş bestesi mikrop çalıyordu :)
indiğimde bayıldım sanırım ayaklarım tutmuyordu çöktüm yere bütün millet bana bakıyor
sonra ege su almaya gitti elimi yüzümü yıkadım anca kendime geldim
size tavsiyem aklı olan binmesin uçuk tehlikesiyle karşı karşıyayım
yarında ablam geliyor yılmaz motel'de kalmaya :)
işte günlerim böyle geçiyor
denize git gel yemek ye dışarı çık gez dolaş iç konuş
o kadar basit ki her şey bu durumu özlemişim
bekleme zamanını böyle geçirmek gerçekten çok güzel
ne zaman döneceğim belli değil ezgi beni kovana kadar buradayım heralde :)
iyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler unutulmamak güzel
görüşmek üzere :)

2 yorum: