15 Ağustos 2010 Pazar

ilk şoku atlatan ben bi sene daha burada olma fikrine alıştım ve sanırım mutluyum ( :p )
bununda güzel taraflarını bulmaya çalışıyorum
mesela babamla bi sene daha beraberim
mesela yemek yapmayı öğrenmem için bir senem daha var
herkes gittiği için daha rahat ders çalışabileceğim
bunlar zorla arayıp bulduğum iyi şeyler :)
dün dersane olayını da hallettim sayılır
eski dersaneme devam edecek gibiyim,tam olarak karar vermedim ama %95 öyle olacak
bana sağlayacaklarını söyledikleri imkanlar gerçekten çok güzel
haftaiçi gideceğim ama istediğim dersleri bir kez daha haftasonu da görebileceğim
sınıftaki öğrenci sayısı az olacak ve benim seviyeme uygun insanların olmasına özen gösterilecek
dersanenin bütün imkanlarından sonuna kadar yararlanacağım ve bi yandan da sözelden hazırlanacağım derece için,umarım başarabilirim
büyük ihtimal de ücretsiz gideceğim e durum böyle olunca da beklenti de hayli yüksek
kendi alanımda ilk 50 sözelde ilk 10 muş :)))
bende evet tabi dedim müdüre
nedir ki ilk 50?
11.435'den ilk 50ye geçişi hep beraber göreceğiz
sayısalcılara o kadar kızgınım ki ilerde hukukçu olduğumda dava açacağım tazminat davası
resmen hakkımızı yiyorlar
sende sözelcilerin hakkını yiyorsun diyebilirsiniz
ama hukuk olmazsa sözelden de tercih yapabilirim ve edebiyat öğretmenliği ortak alan kızmayın bana :)
dersane de 5 ekimde başlıyormuş
maraton tekrardan başlıyor anlayacağınız
eylül ayı gibi kısa bi depresyona girebilirim malum tercih ve okul dönemi
sonra buna da alışırım aklıma hep bu geldiğinde ideallerimi gözümün önüne getiriyorum
yapabilirim diye kendime çeşitli gazları verdikten sonra gülümsemeye başlıyorum :)
işte gelecek bir yılımın özeti böyle
mutlu pazarlar :)

4 yorum:

  1. yeter ki sen umudunu yitirme. kendine güven ve yapacağına inan. valla başarırsın. ideallerinin peşinden koş. sımsıkı sarıl. o zaman yapamayacağın şey yok türkiye 1. bile olursun:)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı olan budur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. bir koskaca küçük bütün yıl

    YanıtlaSil
  4. celly ; o kadar da gözüm yok ankara hukuk'a puanım yetsin yeter ama fazla puan da göz çıkarmaz :p ve son olarak kendime sonuna kadar güveniyorum :)

    C3Moi ; sürekli içimden bunu geçiriyorum zaten hayırlısı,hayırlısı

    Gregor Samsa ; 1 sene sonra 'kazandım' yazısını yazdığımda bunu daha iyi anlayacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil