3 Temmuz 2010 Cumartesi

yalan

bi annenin her şeye karışması kadar illet bir şey yoktur
keşke annem cahil olsaymış diyorum okuma-yazma falan bilmeseymiş
yazın buraya gelmemek için üniversitenin basketbol takımında oynayan kuzenime özeniyorum çünkü annesine maçlarım var diyor ve tüm yaz geziyor
tamam yalan aslında çok çok kötü bir şey ama bazıları da hak ediyor inkar etmeyelim
sıkmazsan uçar sıkarsan ölür diye bi atasözü duymuştum biraz değiştirmiş olabilirim ama anafikir buydu sanırım
gerçekten buna sonuna kadar katılıyorum
normalde anneme yalan söylemeyiz ne ablam ne de ben
ama annem bizi sıkmaya başladı işte o zaman bizde yalana başladık
ve bu bana ders oldu
çocuklarımla arkadaş olmaya çalışmayacağım çünkü bir anne arkadaş olamaz
çünkü annenin yeri başkadır arkadaşın yeri bambaşka
anne olaya daha farklı bakar daha önce büyük ihtimal benzerleriyle karşılaşmıştır
ama ben beni uyarmasını istemiyorum ne olursa olsun yanındayım demesini istiyorum
şimdilik bu mümkün görünmüyor ve durum böyle olunca ister istemez yalanlar geliyor
bana göre beyaz yalanlar olsa da yine de vicdan azabı çekiyorum
annem değişmeyeceğine göre sanırım biraz benim değişmem gerekiyor
off yine kavgali günler bizi bekliyor galiba...

4 yorum:

  1. Demek ki daha anne sözünün kıymetinin ne denli büyük olduğunu anlayacak bir şey yaşamamışsın.
    Annem tam kafadır diyebilirim.Evde sıkıntıdan zaten birbirimize sarıyoruz.Ama eşşeklik edip sözünü dinlemedim bir kere..
    Sonra anladım.Tecrübenin gücünü...

    Yanlış düşünüyorsun diyebilirim rahatça.
    Onlar zaten arkandalar ama tecrübeleri var.İnkar edemezsin.

    Ayrıca insanlar,onlar haklarında yalanı hak ediyor diye düşündüğünüz için çirkefler.Hakkındaki düşünceleri çarpıtmadan söyle-gerçekleri söyle-gör bak neler oluyor.
    Çok daha uyumlu insanlar oluyorlar sana karşı.

    İyi ya da kötü olsun bu düşünceler...

    Çok şey biliyormuş gibi konuştumda,öyle yani.
    Yalan tiksindiğim şeydir.Çok tiksindiğim.

    YanıtlaSil
  2. caner ; bu yazıyı annemle olan bi kavganın ardından yazmıştım saat 4tü sanırım yalandan tiksindiğini anlayabiliyorum yalan söylenmeli dediğim için benden de tiksinmeni istemem :)
    bende annemin sözünü dinlemediğim zaman hep annem haklı çıktı ama ben doğruları kendim yanlış yaparak bulmak istiyorum istediğimi yapamayınca içimde kalıyor ve daha büyük sorunlara yok açıyor bilmem tabi benim fikrim bu da

    YanıtlaSil
  3. Öyle tabii ki.
    Annem yapma desede,gidip çok şey yapmışımdır.
    Herkes istiyor bunu,yapıyorda.
    Ama tedarikli olmak lazım,tecrübelerinden.Bunu anladım.
    Bir ara üşümesem bile,ceket giy dediğinde giyer olmuştum. .)

    YanıtlaSil
  4. sen bayağı abartmışsın ama annelerin hakkı ödenmez katılıyorum :))

    YanıtlaSil